Teema: Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus
Pealkiri:
Integreerimise põhivõttedAutor(id): Aleksander Levin
Kujundaja: Anu Ristmets
Kirjastus: Argo
Linn:
Aasta: 2011
Originaalkeel:
ISBN: 9789949466191
Lehekülgi: 71
Seisukord: normaalses korras raamatukogust kustutatud eksemplar templite ja kirjetega
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
Arvutite üha laienev osakaal tingib numbriliste meetodite rakendamise, mis annavad küll ligikaudse, kuid praktikas täiesti piisava täpsuse integraalide arvutamisel. Ent väär oleks arvata, et integreermisvõtted on oma tähtsuse kaotanud. Sageli on integreeritavat funktsiooni sobivalt teisendades võimalik arvuti aega mitme suurusjärgu võrra vähendada. Käsiraamat püüab kasvõi osaliselt leevendada kasutajate vaeva integreerimistehnika omandamisel, pakkudes omalt pool rea «nippe», mis võimaldavad avaldada teatud liiki funktsioonide integraale. Peaaegu kõik integreerimisvõtted on varustatud näidetega, kus autori arvates ilmselged teisendused on ära jäetud ning asendatud sümboliga. Käsiraamat on mõeldud kõikide õppevormide üliõpilastele, inseneridele ja teadlastele integreermistehnika paremaks omandamiseks.
Märksõnad:
matemaatika
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Integreerimise põhivõtted, Aleksander Levin, Argo 2011Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus alla viimati lisatud:
Merike Kaseorg ja Vambola Leping, Informaatika (1. osa),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1998, hind: 4,50 eurot
kirjutanud Alex Cox ja Alex Wiltshire ; toimetanud Craig Jelley, Roblox. Parimad rollimängud [üle 40 laheda mängu tutvustuse],
Egmont Estonia, 2019, hind: 14,00 eurot
Roblox, Roblox. Parimad seiklusmängud,
Egmont Estonia, 2018, hind: 14,00 eurot
Võido Rahula, Excel selgeks 3 tunniga. Tabelarvutuse õppevahend,
2003, hind: 5,00 eurot
Jüri Kiho, Väike java leksikon,
TÜ Kirjastus, 2002, hind: 5,00 eurot
Mojang; teksti autor: Stephanie Milton, Minecraft. Ehitame! Seiklus lõbustuspargis,
Egmont Estonia, 2019, hind: 13,00 eurot
Merike Kaseorg ja Vambola Leping, Informaatika (2. osa),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1998, hind: 5,00 eurot
Toomas Ordlik, Esmatutvus personaalarvutiga,
Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1993, hind: 3,50 eurot
Mojang, Minecraft. Sissejuhatus: PVP-Minimängud,
Egmont Estonia, 2018, hind: 15,00 eurot
Riina Reinumägi, Excel2007 tavakasutajale. Käsiraamat,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2009, hind: 13,00 eurot
Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus all on 60 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!