Meediakultuur Meediastunud maailmade kultuur, Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur, Andreas Hepp, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2018 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Kultuur
Pealkiri: Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur
Autor(id): Andreas Hepp

Kirjastus: Tallinna Ülikooli Kirjastus
Linn:
Aasta: 2018
Originaalkeel:
Tõlkija: Katrin Kaugver
ISBN: 9789985588598
Lehekülgi: 301
Sari: Bibliotheca mediorum et communicationis

Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest

Mõõdud: 190x125
Suurus: Pehmekaaneline

Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.

Kuidas muutub ühiskond olukorras, kus suurt osa tänapäevasest kommunikatsioonist vahendab mõni tehnoloogiline meedium? Andreas Heppi raamat „Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur“pakub veenva mõtteraamistiku mõistmaks ja analüüsimaks, kuidas meedia vormib meie igapäevaelu ja sotsiaalseid institutsioone. Raamat räägib sellest, mida on meedia üha suurem maht meie igapäevas teinud meie elu ja ühiskonnaga. Sellist meediast küllastunud kultuurikeskkonda nimetab Hepp meediastunud ühiskonnaks. „Meediakultuur” esitab meediastumise kui kultuurifenomeni sotsiaalteadusliku analüüsi raamistiku, koondab teadmise tehtu kohta ja pakub aluse, kuidas muutusi edasi uurida. „Meediastumine“on keskse mõiste, mis iseloomustab praegust rahvusvahelist arutelu meedia üle. Hepp on selles arutelus eelkõige silma paistnud oma kauaaegse keskendumisega kultuuriuuringute traditsioonile, ühendades oma meediastumise teoorias kultuuriteooria ja sotsioloogilised ning institutsionalistlikud lähenemisviisid. Andreas Hepp (snd 1970) on saksa meediauurija, Bremeni ülikooli professor. Tema uurimissuunad hõlmavad muuhulgas meedia- ja kommunikatsiooniteooriaid, meediasotsioloogiat ning -psühholoogiat ja meediastumise uuringuid.

Bibliotheca mediorum et communicationis

Märksõnad Hepp, Andreas, 1970-
meedia
meediauuringud
kultuurisotsioloogia
kommunikatsioonisotsioloogia
telekommunikatsioon
tehnoloogia areng

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur, Andreas Hepp, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2018 | vanaraamat.ee
Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur, Andreas Hepp, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2018 | vanaraamat.ee
Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur, Andreas Hepp, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2018 | vanaraamat.ee
Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur, Andreas Hepp, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2018 | vanaraamat.ee
Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur, Andreas Hepp, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2018 | vanaraamat.ee
Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur, Andreas Hepp, Tallinna Ülikooli Kirjastus 2018 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud