Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Bränd nimega Sina. 100 praktilist sammu oma persoonibrändi loomiseks ja arendamiseksAutor(id): Evelin Org ja Olesija Saue
Kujundaja: Fred Moritz
Kirjastus: YourBrandUp OÜ
Linn: Tallinn
Aasta: 2019
Originaalkeel:
ISBN: 9789949015030
Lehekülgi: 312
Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Mõõdud: 240x170
Suurus: Kõvakaaneline
Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.
Üksteisega teevad äri inimesed, mitte ettevõtted. Nii on ka Eesti esimene persoonibrändingu raamat “Bränd nimega Sina" mõeldud eelkõige kõigile neile, kes on huvitatud, läbi oma oskuste, annete, tugevuste ja eripära, oma toote või teenuse müümisest. Tugev persoonibränd aitab sul eristuda ja leida kliente ükskõik millises valdkonnas, olgu selleks siis koolituste müük, ärinõustamine, kinnisvara, B2B (ärilt ärile) müük ja eksport, poliitika, kokakunst, personaaltreeningud, iluteenused, veebilehtede kujundamine, koerte dresseerimine või hoopis midagi muud, millega sa tegeled või millele soovid tulevikus keskenduda.
Selle raamatu eesmärk on aidata sul läbi mõelda ja kirja panna oma ideaalne bränd ja kui see on tehtud, seda ka atraktiivselt pakendada ja efektiivselt turundada. Aitame sul lahti mõtestada oma persoonibrändi tervikuna, luua selge visiooni, kuhu, millises suunas ja miks liikuda, ja paika panna oma persoonibrändi konkreetse tegevusplaani, et seeläbi oma eesmärke saavutada ( näiteks leida uusi kliente, käivet ja kasumit suurendada, saada valdkonna arvamusliidriks jne).
Persoonibrändingusse tasub igal ettevõttel investeerida ja panustada, sest sellel on alati rahaline väärtus. Erinevad uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Sarnaselt saab tugevdada oma firma brändi selle omanike, tegevjuhi ja ka töötajate strateegilise persoonibrändinguga.
Märksõnad:
YourBrandUp OÜ
isikud
töötajad
brändimine
persoonibränding
mainekujundus
käsiraamatud
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Bränd nimega Sina. 100 praktilist sammu oma persoonibrändi loomiseks ja arendamiseks, Evelin Org ja Olesija Saue, YourBrandUp OÜ 2019Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Napoleon Hill, Kuidas rikkaks saada,
Ilo, 1997, hind: 5,00 eurot
FonsTrompenaars, Peter Woolliams, Äri ja erinevad kultuurid,
Fontes, 2005, hind: 4,50 eurot
Uno Mereste , Toimetanud: Ülo Mallene, Majandusleksikon I-II A-M. N-Y,
Eesti Entsüklopeediakirjastus, 2003, hind: 40,00 eurot
Richard E. S. Boulton, Barry D. Liebert ja Steve M. Samek, Väärtuskoodi murdmine. Kuidas edukad ettevõtted uue majanduse tingimustes rikkusi loovad,
Fontese Kirjastus, 2001, hind: 4,00 eurot
Erik Linnaks (toimetaja), Inglise-eesti raamatupidamisterminite seletussõnastik,
Külim, 1994, hind: 9,00 eurot
Koostanud Jaan Kurvet ja Heli Laas, Ettevõtte krediidipoliitika korraldamine. Soovituslik juhend,
Krediidiinfo, 2007, hind: 9,00 eurot
Mark Hughes, Buzzmarketing,
Hermes OÜ, 2006, hind: 11,00 eurot
K. H. Spencer Pickett, Jennifer M. Pickett, Valgekraede pettused. Ennetamine, tuvastamine ja tagajärgede analüüs,
Fontes, 2003, hind: 5,00 eurot
Paul Mckenna, Ma teen su rikkaks + CD,
Fookus Meedia, 2010, hind: 15,00 eurot
Heino Linnuse, Balti Manufaktuur 1898-1963. Ajalooline ja majanduslik ülevaade,
Eesti Raamat, 1965, hind: 10,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2290 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!