Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaidAutor(id): Tim Hughes, Matt Reynolds
Kujundaja: Tiina Ubar
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2021
Originaalkeel:
Tõlkija: Aet Süvari
ISBN: 9789949694877
Lehekülgi: 240
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? „Sotsiaalne müük“ raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine.
Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient „konsultandi“ ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane.
„Sotsiaalne müük“ peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi:
• Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada?
• Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua?
• Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda?
• Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada?
Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.
Originaali pealkiri Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. Eesti keeles
Märksõnad:
AS Äripäev
müümine
müügijuhtimine
e-turundus
sotsiaalmeedia
kliendisuhted
käsiraamatud
Hind:
17,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 9,00 eurot
Henn Põlluaas, Sotsid. Interrinde teine tulemine,
Grenader Grupp OÜ, 2019, hind: 19,00 eurot
Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Freakonomics. Hullumajandus. Ketserist majandusteadlane uurib igapäevaelu varjatud külgi,
Eesti Ekspressi Kirjastus, 2008, hind: 19,00 eurot
Napoleon Hill, Kuidas rikkaks saada,
Ilo, 1997, hind: 5,00 eurot
FonsTrompenaars, Peter Woolliams, Äri ja erinevad kultuurid,
Fontes, 2005, hind: 4,50 eurot
Uno Mereste , Toimetanud: Ülo Mallene, Majandusleksikon I-II A-M. N-Y,
Eesti Entsüklopeediakirjastus, 2003, hind: 40,00 eurot
Richard E. S. Boulton, Barry D. Liebert ja Steve M. Samek, Väärtuskoodi murdmine. Kuidas edukad ettevõtted uue majanduse tingimustes rikkusi loovad,
Fontese Kirjastus, 2001, hind: 4,00 eurot
Erik Linnaks (toimetaja), Inglise-eesti raamatupidamisterminite seletussõnastik,
Külim, 1994, hind: 9,00 eurot
Koostanud Jaan Kurvet ja Heli Laas, Ettevõtte krediidipoliitika korraldamine. Soovituslik juhend,
Krediidiinfo, 2007, hind: 9,00 eurot
Mark Hughes, Buzzmarketing,
Hermes OÜ, 2006, hind: 11,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2291 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!