Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
KultuuriturundusAutor(id): Bonita M. Kolb
Kirjastus: Atlex
Linn: Tartu
Aasta: 2005
Originaalkeel:
Tõlkija: Krista Kallis
ISBN: 9789985957462
Lehekülgi: 190
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 175x245
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
Raamat kirjeldab uut tüüpi võistluslikku keskkonda, milles kultuuriorganisatsioonid tänapäeval tegutsema peavad, ning seda, kuidas selles keskkonnas uute väljakutsetega toime tulla. Tänapäeva kultuuritarbija on varasemast erinev: piirid "kõrgkultuuri" ja "popkultuuri" vahel on tema jaoks üha ähmasemad ning publik ootab kultuurikogemust, mis ühtlasi lahutaks meelt. Autor tutvustab strateegiaid, mille abil tekitada inimestes kultuuri tarbimise harjumust, maksmata seejuures lõivu kultuurikorralduse reeglile number üks: tarbija maitse ei tohiks juhtida kunstiteose valmimist. Raamat keskendub enim turunduse aspektidele, mis on seotud nende uute väljakutsetega, näiteks sihtgrupi määratlemine, kultuuri reklaamimine ja kultuurinähtuse või -sündmuse positsioneerimine meelelahutusest küllastatud kultuuriturul. Eraldi peatükid on pühendatud uue kultuuritarbija analüüsimisele, turunduse rollile kultuuriorganisatsioonis, kultuuritarbija motivatsioonile ja valikutele, turu sihtgruppideks jagamisele, publikuuringutele, "kultuuritootele" ja selle publikuni viimisele, hinnapoliitikale ja toetustele ning reklaamile-promotsioonile.
Originaali pealkiri Marketing for cultural organisations. Eesti keeles
Märksõnad:
Atlex
kultuuriorganisatsioonid
kultuuriturundus
turundusstrateegiad
positsioneerimine (maj.)
turu segmentimine
konkurentsivõime
kultuuriturundus
kultuuriorganisatsioonid
kultuuritööstus
turundus
turustus
sponsoreerimine
publik
auditoorium (meedia)
turundusstrateegiad
kultuurikorraldus
kõrgkooliõpikud
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Kultuuriturundus, Bonita M. Kolb, Atlex 2005Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Maire Forsel, Unistajast ettevõtjaks. Kuidas muuta oma looming kasumlikuks ettevõtluseks,
Forselsten OÜ, 2021, hind: 16,00 eurot
John A. Byrne, Jack Welch, Jack. Otse südamest,
Pegasus, 2002, hind: 17,00 eurot
Koostanud Mikko Lagerspetz, Brian Martin ja Rein Raud Toimetanud Hille Lagerspetz ja Linda Uustalu, Eesti kultuuripoliitika Euroopa Nõukogu Kultuurikomitees. Mikko Lagerspetzi ja Rein Raua ülevaade. Euroopa ekspertrühma aruanne,
Kultuuriministeerium, 1995, hind: 15,00 eurot
Marina Kaas, Eesti ettevõtluse taassünd 1987-1991,
TEA Kirjastus, 2009, hind: 20,00 eurot
Asko Miettinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus I. Ettevõtlusest, ettevõtjatest ja ettevõtluspoliitikast,
Külim, 2006, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Patrick J. McKenna, David H. Maister, Esimene võrdsete seas. Kuidas juhtida tippspetsialistide meeskonda,
Pegasus, 2003, hind: 18,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!