Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Marketing IIAutor(id): Ann Vihalem
Kujundaja: J. Malkov
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 1993
Originaalkeel:
Lehekülgi: 180
Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund ''Rahandus, juhtimine, ettevõtlus'' 2-12 2
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 069
«Marketing II» käsitleb tarbijate ostukäitumist, turundusteavet, -uuringuid ja turustust lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerikalikust turunduspraktikast.
Märksõnad
turundus
õppematerjalid
Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund ''Rahandus, juhtimine, ettevõtlus'' nr. 2-12
Hind:
5,00 EUROtsing autori järgi:
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot
Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Patrick J. McKenna, David H. Maister, Esimene võrdsete seas. Kuidas juhtida tippspetsialistide meeskonda,
Pegasus, 2003, hind: 18,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 14,00 eurot
Mai Palmipuu. Toimetanud: Argo Sieger, Majandusaasta aruande koostamine 2013. CD plaat PUUDUB!!!,
Pandekt OÜ, 2013, hind: 15,00 eurot
Maaja Vadi, Müügisuhtlemine,
Tartu Ãœlikooli Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2315 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!