Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Täiusliku disaini lähteülesande koostamine. Kuidas muuta disain strateegiliseks eeliseksAutor(id): Arthur Phillips
Kujundaja: Mikk Heinsoo ja Diego Linares
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2010
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Vahur Lokk
ISBN: 9789949906703
Lehekülgi: 168
Seisukord: normaalses korras kasutatud raamat
Mõõdud: 165 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Disainiprofid ja nende mittedisaineritest äripartnerid õpivad siit nii disaini lähteülesande koostamise kunsti kui ka seda, kuidas muuta disaini tajumist teenuse asemel põhilise strateegilise äriressursina.
Nad õpivad samuti, kuidas kasutada kõige olulisemaid elemente ja vorminguid ning moodustada parim võimalik meeskond, kuidas ellu viia strateegiad, saamaks oma disaini lähteülesandele heakskiidu ja tekitada üksteise nägemine, usaldusväärsus ja usaldus mittedisaineritest äripartneritega.
Originaali pealkiri Creating the perfect design brief. Eesti keeles
Märksõnad
tootmise planeerimine
kaubamärgid
brändimine
tootedisain
loovus
tööstuskunst
nõuanded
tootmise planeerimine
kaubamärgid
brändimine
tootedisain
tööstuskunst
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Täiusliku disaini lähteülesande koostamine. Kuidas muuta disain strateegiliseks eeliseks, Arthur Phillips, Külim 2010Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Patrick J. McKenna, David H. Maister, Esimene võrdsete seas. Kuidas juhtida tippspetsialistide meeskonda,
Pegasus, 2003, hind: 18,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 14,00 eurot
Mai Palmipuu. Toimetanud: Argo Sieger, Majandusaasta aruande koostamine 2013. CD plaat PUUDUB!!!,
Pandekt OÜ, 2013, hind: 15,00 eurot
Maaja Vadi, Müügisuhtlemine,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!