Teema: Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet
Pealkiri:
Õpime üheskoos programmeerima. Visuaalne teejuht algajale kahendkoodist kuni mängude koostamiseniAutor(id): Carol Vorderman
Kirjastus: Koolibri
Linn: Tallinn
Aasta: 2015
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Raivo Hool
ISBN: 9789985035344
Lehekülgi: 224
Sari: Õpime üheskoos
Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Mõõdud: 235x195
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.
Kui sind huvitavad arvutimängud ja animatsioon või tahad õppida ise arvutiprogramme kirjutama, siis on see raamat just sulle.
„Õpime üheskoos programmeerima” on tarvilik raamat algajale programmeerijale. Värviline graafika ja üksikasjalikud õpetused teevad programmeerimise selgeks ka võhikule. See unikaalne visuaalne teejuht näitab sulle samm-sammult, kuidas luua mänge, kasutades kahte programmeerimiskeelt, Scratch ja Python.
„Õpime üheskoos programmeerima” teeb programmeerimisest lõbusa mängu ja aitab seeläbi lahendada ka kõige keerulisemaid ülesandeid.
Carol Vorderman on üks Suurbritannia menukamaid telesaatejuhte ning tuntud oma laialdaste matemaatikateadmiste poolest. Tal on inseneriteaduse magistrikraad Cambridge’i ülikoolist. Carol tunneb suurt huvi programmeerimise vastu ning arvab kaljukindlalt, et kõigil lastel peaks olema võimalus seda vajalikku oskust omandada.
Märksõnad:
Koolibri
Õpime üheskoos
Scratch (programmeerimiskeel)
Python (programmeerimiskeel)
programmeerimiskeeled
programmeerimine
arvutimängud
õppematerjalid iseõppijaile
lastekirjandus
käsiraamatud
Computer coding for kids. Eesti keeles
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Õpime üheskoos programmeerima. Visuaalne teejuht algajale kahendkoodist kuni mängude koostamiseni, Carol Vorderman, Koolibri 2015Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet alla viimati lisatud:
John Walkenbach, Microsoft Excel 2000 võhikutele. Alg- ja keskaste,
GT Tarkvara, 2000, hind: 7,00 eurot
Mojang, Minecraft. Sissejuhatus: loomine,
Egmont Estonia, 2017, hind: 14,00 eurot
Mojang, Minecraft. Sissejuhatus: seiklemine,
Egmont Estonia, 2017, hind: 15,00 eurot
Arvuti lauaraamat algajale,
Estada, 2002, hind: 5,00 eurot
Ustus Agur, Andmetöötluse riistvara,
Valgus, 1976, hind: 5,00 eurot
Tiiu Aavik, Digisamm. Arvuti kasutamise õpik alustajale,
OÜ Viavorte, 2024, hind: 30,00 eurot
Tiit Tilk, Arvutikursus Windows 10,
FIE Tiit Tilk, 2019, hind: 3,00 eurot
Rein Jürgenson, Programmeerimine,
Valgus, 1989, hind: 7,00 eurot
Roblox, Roblox. Parimad seiklusmängud,
Egmont Estonia, 2018, hind: 14,00 eurot
David Dabner ja Luke Herriott, Esimesed sammud digitaaldisaini maailmas. Kuidas luua koduarvutiga kirjaplanke ja logosid, kutseid ja kaarte, brošüüre ja lendlehti, veebilehti, multimeediume ja palju muud,
Digipraktik, 2006, hind: 9,00 eurot
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet all on 392 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!