Turunduse alused, Ann Vihalem, Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Unistades õnnest""Raamat elavast jumalast""Siesta oktoobris""Luulehetked 2""53 Ways to Use Noni Fruit Juice fo..""Hämmastavaist muundumistest""Nõukogude Liit nii, nagu see tege..""Igavese elu tõend. Vaimudega suht..""Väikesed poeemid proosas Marie Un..""National Geographic 2010 January. ..""Luuletused. Poeemid""Väärteomenetluse seadustik. Mär..""Maimu (jutustus)""Porr ja Sorry""Lumivalge ja Roosipuna""Pärilikkuse aritmeetika""Võilill""Urvad üle müüride""Teiste lapsed""Kuidas joonistada küsimust?""National Geographic 1998 January. ..""110 mõtlemisülesannet""Koeratapja""Tänapäev 1936/2. II. aastakäik""National Geographic Eesti 2013 apr..""Õpi nagu proff. Teaduspõhised me..""Päikese ring""Hele häärber""Väliseesti teater. Väliseestlast..""Золушка вяжет №8, 20..""Geomeetria. Stereomeetria. Keskkoo..""Loomatervise käsiraamat I-III""Kunstiteadlase jõulupuu""National Geographic 1999 December...""National Geographic 2007 October. ..""Rootsi keele grammatika. Svensk gr..""Boris Godunov. Kivist külaline""Saint-Pholieni kiriku poodu. Leske..""Strindbergi täht""National Geographic 2007 April. Vo..""National Geographic 2005 October. ..""Lõpusirgel""Hirmuilm. Neeljate triloogia kolma..""Mina - Eiffeli torn [luuletused]""Vale mees vaadis""Meeste südamed ja elu""Sõjasõna""National Geographic 2007 June. Vol..""Larii-laree""Vaene väike härra Huu [luulet 19..""Pöörane kiskjaloom""Vastutustundlik ettevõtlus Eestis..""Koduküla teel""National Geographic 2010 October. .."
54 tk kogusumma: 306,50 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse alused
Autor(id): Ann Vihalem

Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 9789985850978
Lehekülgi: 296

Seisukord: normaalses korras raamat, nimi sees

Mõõdud: 170 × 241 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Täiendkirjed: Vihalem, Ann, 1946-, koostaja
Tallinna Tehnikaülikool.

Majandusteaduskond

Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused.
Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodrense turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.


Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.

Märksõnad:
turundus
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Otsing autori järgi:

Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997, hind: 6,00 eurot

koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 2,50 eurot

Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot

Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot

Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot

Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot

Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot

Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot

Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008

Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot

Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot

Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot

Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot

Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot

Wallace D. Wattles, Rikkaks saamise teadus. 21. sajandi tarbeks ajakohastatud,
Piligrim, 2011, hind: 18,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud