Turunduse lõpp Kuidas muuta Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Karda elavat""Sinu lapse areng esimesel eluaasta..""''Kui tahad kaasa tulla, siis õpi..""Minu Piibel räägib Jumalast. Pii..""Parima vanaema käsiraamat""Culture and society. Kultuur ja ü..""Laulatuse lummas""Revolutsiooni küüsis""Armukahi""Ärkamisjärgne treening. 10 minut..""Rebecca lugu""Metsik kirg""Tallinna tänavad""Kosmose mutid 3 (koomiks)""Tunde küsimus. Valik tundeluulet""Puude taga jõgi, jõe taga mets. ..""Puulane ja Tohtlane (muinasjutt)""Eesti-prantsuse sõnaraamat""Allikahaldjas""Euroopa ajalugu 1763-1991. Käsira..""Kanarbikukartus""Maailma riigid. Riikide lühikirje..""Jõulud maal""Täheaeg 1. Sädelevad uksed""Stalin""Siber – vabaduse ja vangiahelate..""K nagu kull""Naiste maailm 1. Ulmeromaan""Plastmassid""Suhtlemisoskused. Kehakeel. Tutvus..""Kunstikalender 1987""Süütuke""Must mootorrattur""Siin maa peal 3""Hallkael (jutustused lastele)""Magav tiiger""Haldusõiguserikkumiste seadustik ..""Veterinaarteraapia teatmik""Kratsimine aitab ka vesikirpude va..""Molekulaarfüüsika üldfüüsika ..""Määrustikud metsatööstuse meis..""Tundmatu sõber. Jutustused""Kolmanda Silma tervisekalender 200..""Tiine kõutsi raske teekond kauni ..""Kalli kassi klassika""Burda 2010/1. Bесь мир мо..""Meie kalkunid. Viidik, Supikalkun,..""Mõtte vabadus""Lõpetamata laulud (luuletused)""Õpilase teaduse entsüklopeedia""Teel""Päikese perekond""Ehh, Uhhuduur! Tee teab. Lõuna-Am..""Toimetulek stressiga""Raskete valikute sügis 6. osa""Harjutusi luustiku tugevdamiseks [..""Tulnukad ja kratid""Rõuge kiriku kell (luuletused)""Los Angelese tüdruk""Kiikajon ja kaalepuu""Matemaatika ja kaasaeg IX. Abimate..""Minu koer""Terve selg ja terve kael""Grammofonid ja võimendid""Eeskirjad elektrienergia kasutamis..""KGB mängib malet""Õnnelik mees""Laulab Kalmer Tennosaar""Läbi tule ja vee... Tallinna linn..""The black cat and other stories. K..""Düsseldorfi mõrvar""Kogemuste atlas""Palle""Vikont de Bragelonne ehk Kümme aa..""Armunud Hemingway. Tema enda lugu""Oma tuba 3. Ideid ja nõuandeid ko..""Viimane vallaline mees""Kolmekrossiooper""Euroopa Liit muutuvas maailmas""Edevus""Hiirte nõupidamine""Flöödipuhuja ingel""Viies laps""Elu Picassoga. Kümme aastat armas..""Pärilikkuse aritmeetika""Lehed ja tähed (5. osa). Vaim ja ..""Rakvere vanadel fotodel. Rakvere i..""Tartu Riikliku Ülikooli Teaduslik..""Ärge muretsege, hakake elama!""Novelle ja jutustusi (1895-1903). ..""Hempa ja Elajate Ühendus""Tyll""Stalinlik vägivallamasin""Liiklustestid""Ülespandud soengud, sõlmed ja ke..""Rong""Miks mitte kirjutada memuaare, kui..""Eesti Loodus 1982/7-12""Kolm juttu. Püha Antoniuse kiusam..""India lembelüürika""Deutsch zwei für ausländer""Noorpõlvepatud""Piiluja""Kahevõitlus saatusega"
104 tk kogusumma: 811,60 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks
Autor(id): Carlos Gil

Kirjastus: AS Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2020
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaja Riikoja
ISBN: 9789949694631
Lehekülgi: 232

Seisukord: heas korras raamat

Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.
Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.
Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama.
LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.


Originaali pealkiri The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI. Eesti keeles

Märksõnad:
AS Äripäev
juhtimine
majandus

Hind: 35,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot

Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot

Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot

Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot

Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot

Wallace D. Wattles, Rikkaks saamise teadus. 21. sajandi tarbeks ajakohastatud,
Piligrim, 2011, hind: 18,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud