Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Ole meie külaline. Klienditeeninduse täiuslikustamise kunstAutor(id): Disney Instituut
Kujundaja: Mari Kaljuste
Kirjastus: Varrak
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Klaire Kolmann
ISBN: 9985307542
Lehekülgi: 180
Sari: Rahvusvaheline bestseller
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 135 × 207 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Viimase 15 aasta jooksul on Disney Instituut õpetanud tuhandeid inimesi 35 riigist ja enam kui 40 eri valdkonnast, kuidas saavutada ja hoida ülimat klienditeeninduse taset, toetudes maailmakuulsa Disneylandi kogemustele. Disney eristuv teenindus ja selle tausta tundmine on inspireerinud juhte lisaks teenindusele ka oma äri värske pilguga nägema.
«Ole meie külaline» näitab, kuidas juhtida protsesse nii, et sellest tekiks igapäevane maagiliselt võluv teenindus. Raamatus on kokku võetud Disney 75 aasta legendaarne teeninduskogemus ning lisatud ka teiste valdkondade omi, kus on rakendatud samu põhimõtteid. Pärast Disney süsteemi tundmaõppimist saadakse kiiresti aru, et lõbustuspargil on paljude ettevõtetega enam ühist, kui esmapilgul paistab.
Raamatule, kus näidatakse, kuidas panna igal aastal miljonid inimesed kulutama miljoneid dollareid, on ette heidetud ainult seda, et selle väljaandmisega on oodatud liiga kaua.
Originaali pealkiri Be our quest. Perfecting the art of customer service. Eesti keeles
Märksõnad:
kliendisuhted
klienditeenindus
organisatsiooniarendus
ärijuhtimine
Walt Disney Company
klienditeenindus
kliendisuhted
ärijuhtimine
Ameerika Ühendriigid
Sari: Rahvusvaheline bestseller
Hind:
6,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Mihkel Veiderma (koostaja), Eestile mõeldes,
Teaduste Akadeemia Kirjastus, 2001, hind: 4,00 eurot
EÜE jälg. Pildikesi üliõpilasnoorsoo elust,
Varrak, 2013, hind: 16,00 eurot
Asko Miettinen, Lasse Rikkinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus II. Äriideest, äriplaanist, ettevõtte rajamisest ja kasvust,
Külim, 2008, hind: 10,00 eurot
Jim Collins, Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest,
Väike Vanker, 2002, hind: 15,00 eurot
Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 18,00 eurot
John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Ideemüük. Hea mõtte päästmine mahatrampijate eest,
Äripäev, 2011, hind: 16,00 eurot
Kaie Kerem ja Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
Külim, 2004, hind: 13,00 eurot
articles by Scott Diel, Steven Roman, Scott Abel; editor Scott Diel, Foreign Investors in Estonia. 15 Case Studies,
Enterprise Estonia, 2010, hind: 6,00 eurot
NSV Liidu Rahandusministeerium, Eesti NSV Rahvamajanduse Nõukogu Tehnilise Informatsiooni Büroo, Raamatupidamise ühtse žurnaal-orderi vormi rakendamise juhend,
NSV Liidu Rahandusministeerium, 1961, hind: 4,00 eurot
Enno Alliksaar, 125 aastat Järvakandi klaasitööstust,
Järvakandi Arendusselts, 2005, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2378 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!