Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kuidas koostada müügikirja? CD olemasAutor(id): Merike Lees
Kujundaja: Siiri Timmerman
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2008
Originaalkeel: eesti keel
ISBN: 9789949434152
Lehekülgi: 158
Sari: Äripäeva raamat
Seisukord: normaalses korras raamat, CD olemas
Mõõdud: 149 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis ja pehmete kaantega raamat + CD
Sisu:
#T203# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 077
Iga päev jõuab e-kirjakastidesse kümneid müügipakkumisi. Enamik neist leiavad otsetee prügikasti ja kustutatakse avamata. Saatja jaoks aga valmistab selline olukord suurt peavalu – kuidas ikkagi jõuda oletatava sihtgrupini, panna teda pakkumist lugema ja mis kõige olulisem, ka pakutavat ostma. Seepärast tuleb leida üha uusi ja uusi võimalusi ning nippe, kuidas massilises e-kirjade tulvas silma paista. Just siin on abiks Merike Leesi uus raamat.
Raamatu autor on võtnud eesmärgiks vaadelda müügikirja koostamise protsessi algusest lõpuni, analüüsida kirja sisu koostamise põhimõtteid ja läbi erinevate näidete pakkuda turundusega tegelevatele inimestele abi kirjalike müügitekstide koostamiseks. Raamatu põhirõhk on müügikirjal, andes praktilist nõu, kuidas müügipakkumise tulemuslikkust kindlustada. Räägitakse ka postituskampaaniast ja seadusest tulenevatest piirangutest kirja laialisaatmisel.
Lisaks raamatu autor Merike Leesile andsid oma panuse raamatusse läbi erialaste kommentaaride Tartu Ülikooli õigusinstituudi professor ja reklaamipsühholoog Talis Bachmann, Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja Tiina Hiob ning keeletoimetaja eriala õppejõud Reili Argus, Tallinna Ülikooli magistrant Katrin Rikberg, Leo Expressi juht Rivo Räim, Eesti Elektronposti juht Tõnu Kõiv ja advokaadibüroo Raidla & Partnerid vandeadvokaat Ants Nõmper.
Raamatuga on kaasas CD-plaat!
Koos raamatuga saab lugeja seekord kaasa ka CD-plaadi, millelt leiab erinevad kirja- ja dokumendinäidised. Erinevad kirjatüübid lihtsustavad kindlasti nii era- kui tööasjus kirjade koostamist, samuti annavad need hea aluse müügikirjade korrektseks vormistamiseks.
Plaadil on näidistena:
akt
algatuskiri
algatuskirja vastus
avaldus
CV
e-kiri
faks
garantiikiri
kaaskiri
kirjaplank
käskkiri
meeldetuletuskiri
motivatsioonikiri
protokoll
soovituskiri
tellimiskiri
vastuskiri
volikiri
üldplank
üleandmise-vastuvõtmise akt
ümbriku vormistamine
Merike Lees on ajakirjanduses töötanud kolmteist aastat, neist viimased kuus aastat toimetajana Äripäevas.
Raamat on sarjast: Äripäeva raamat
Märksõnad:
müümine
müügijuhtimine
kampaaniad
kirjalik kommunikatsioon
ametikirjavahetus
sõnastusstiilid
käsiraamatud
CD-ROMid
Hind:
12,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Patrick J. McKenna, David H. Maister, Esimene võrdsete seas. Kuidas juhtida tippspetsialistide meeskonda,
Pegasus, 2003, hind: 18,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 14,00 eurot
Mai Palmipuu. Toimetanud: Argo Sieger, Majandusaasta aruande koostamine 2013. CD plaat PUUDUB!!!,
Pandekt OÜ, 2013, hind: 15,00 eurot
Maaja Vadi, Müügisuhtlemine,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!