Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik, Tallinna Ülikool 2023 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik
Autor(id): Heli Tooman, Anne Roosipõld, Sirje Rekkor; toimetanud Siiri Soidro

Kirjastus: Tallinna Ülikool
Linn: Tallinn
Aasta: 2023
Originaalkeel:
ISBN: 9789949296927
Lehekülgi: 600
Sari: Gigantum humeris

Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Suurus: Kõvakaaneline

Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.

„Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain“ annab süsteemse ülevaate teenindusühiskonna ja teenusmajanduse arengust, külalislahkuse olulisusest teenindusvaldkonnas, teenindusmõttelaadi eripärast ja teenindusprotsesside juhtimisest. Teoses mõtestatakse teenust kui terviklikku kogemust: klientide ootusi ja vajadusi ning nende rolli, teenindamise tähendust ning teenindajate vajadusi ja vastutust. Samuti pööratakse tähelepanu suhtlusele, tegutsemisele keerulistes olukordades ning kliendikäitumise mõjuteguritele. Viimastes peatükkides käsitletakse teeninduskvaliteeti, kliendikesksete teenindusprotsesside juhtimist ja disaini ning teenuste turundust.
Tegu on esimese eestikeelse kõrgkooliõpikuga, mis annab keerukast ja mitmetahulisest teenuste valdkonnast tervikpildi. Teenindusprotsessidest ja nende arendusvõimalustest arusaamist toetavad kordamis- ja aruteluküsimused ning ülesanded. Õpiku lõpust leiab mahuka kasutatud kirjanduse nimekirja ning teenindusvaldkonnaga seotud eesti- ja ingliskeelsete terminite loetelu.
Õpikut sobib kasutada mitmete erialade bakalaureuse- ja magistriõppes, aga ka täiendõppes. See on mõeldud valdkonna organisatsioonide juhtidele ja tootmisettevõtete teenindustegevuse korraldajatele ning kõigile, kes soovivad end teenindusega seotud teemadel täiendada.


Märksõnad:
Tallinna Ülikool
teenindus
klienditeenindus
teeninduskultuur
teenuste disain
teenusemajandus
teenuste juhtimine
teenusteturundus
kõrgkooliõpikud
Gigantum humeris

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik, Tallinna Ülikool 2023 | vanaraamat.ee
Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik, Tallinna Ülikool 2023 | vanaraamat.ee
Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik, Tallinna Ülikool 2023 | vanaraamat.ee
Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik, Tallinna Ülikool 2023 | vanaraamat.ee
Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik, Tallinna Ülikool 2023 | vanaraamat.ee
Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain. Kõrgkooliõpik, Tallinna Ülikool 2023 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud