Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetestAutor(id): Jim Collins
Kujundaja: Artur Borissenko, Kalle Müller
Kirjastus: Väike Vanker
Linn: Puhja
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Airi Enge, Küllike Lengi-Cooper, Riina Vällo
ISBN: 9985934776
Lehekülgi: 288
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 163 × 238 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
* Mis eristab suurepärast ettevõtet teistest, lihtsalt headest ettevõtetest?
* Millised on tingimused, mis võimaldavad ettevõttel muutuda heast suurepäraseks?
* Mida peaksid silmas pidama head või isegi tagasihoidlikud ettevõtted, et areneda suurepäraseks?
Neile küsimustele vastuse leidmiseks analüüsis Jim Collinsi poolt juhitud uurimisgrupp enam kui 500 USA edukamat ettevõtet, mis olid oma tööstusharu keskmisest võhemalt kolm korda paremad ja hoidsid seda tased järgemööda vähemalt 15 aasta jooksul.
Et välja selgitada nende edu saladus, püüti teada saada, mis on nendes ettevõtetes erilist ja ühist. Võrdluseks valitut tuntud ja head, kuid mitte üliedukad firmad: Coca-Cola, Intel, General Electric jt.
Harvars Business Review arvas «Heast suurepäraseks» 2001. aasta 10 parima äriraamatu hulka.
Originaali pealkiri: Good to great
Märksõnad:
eestvedamine
juhtimisvõime
juhtimismeetodid
võrdlevuuringud
strateegiline planeerimine
organisatsiooniarendus
muutused
tehnoloogilised uuendused
ettevõtted
edukus
Ameerika Ühendriigid
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest, Jim Collins, Väike Vanker 2002Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Koostanud Mikko Lagerspetz, Brian Martin ja Rein Raud Toimetanud Hille Lagerspetz ja Linda Uustalu, Eesti kultuuripoliitika Euroopa Nõukogu Kultuurikomitees. Mikko Lagerspetzi ja Rein Raua ülevaade. Euroopa ekspertrühma aruanne,
Kultuuriministeerium, 1995, hind: 15,00 eurot
Marina Kaas, Eesti ettevõtluse taassünd 1987-1991,
TEA Kirjastus, 2009, hind: 20,00 eurot
Asko Miettinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus I. Ettevõtlusest, ettevõtjatest ja ettevõtluspoliitikast,
Külim, 2006, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Patrick J. McKenna, David H. Maister, Esimene võrdsete seas. Kuidas juhtida tippspetsialistide meeskonda,
Pegasus, 2003, hind: 18,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!