Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Müügi kasvatamine. Kuidas võita uusi klienteAutor(id): Mike Weinberg; eessõna kirjutanud S. Anthony Iannarino
Kujundaja: Rein Soonsein
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2015
Originaalkeel:
Tõlkija: Virge Pihel
ISBN: 9789949523856
Lehekülgi: 280
Seisukord: korralik raamat
Mõõdud: 150x210
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
"Iga ettevõtte vereringeks on uute klientide katkematu voog. Hoolimata sellest, kui palju praegused kliendid teilt ostavad, on uute klientide võitmine alati tähtis. Pole vahet, kas olete müügi-, turundus- või tegevjuht – kui teie ülesanne on hoida äri käimas, vajate te strateegiat, mille abil tuua uusi kontakte ning neid ka ostma panna. See raamat just sellist mudelit pakubki.
Raamatu autor Mike Weinberg on ise suure müügikogemusega ning töötab müügikonsultandina. Ta toob rohkelt praktilisi tüüpiliste müügivigade näiteid ning annab juhised, kuidas neid vigu ära hoida. Tema nõuanded tabavad täpselt müügi valupunkte, sest need on autorile omast kogemusest hästi teada. Ta ei eita, et uute kontaktidega ühenduse võtmine on müüja jaoks sageli kõige raskem samm, ja väidab, et ükski müügimees ei ole automaatselt uute klientide otsimise lainel. Ta tunnistab, et igal potentsiaalsel kliendil on käepärast kaitsekilp, mille ta esimesel võimalusel müüja vastu tõstab. Kuid Mike Weinbergil on varuks hulk häid nõuandeid, kuidas neist takistustest üle saada. Tema põhimõte on, et müük on lihtne, seda pole vaja mingi trikitamisega keeruliseks ajada. Müümise lihtsad põhitõed peavad aga olema hästi selged ning võtted hoolikalt teravaks lihvitud ja kätte õpitud. "
Originaali pealkiri New sales. Simplified : the essential handbook for prospecting and new business development. Eesti keeles
Märksõnad:
Äripäev
Rein Soonsein
müümine
müügijuhtimine
müügisuhtlemine
käsiraamatud
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Müügi kasvatamine. Kuidas võita uusi kliente, Mike Weinberg; eessõna kirjutanud S. Anthony Iannarino, Äripäev 2015Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Marina Kaas, Eesti ettevõtluse taassünd 1987-1991,
TEA Kirjastus, 2009, hind: 20,00 eurot
Asko Miettinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus I. Ettevõtlusest, ettevõtjatest ja ettevõtluspoliitikast,
Külim, 2006, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Patrick J. McKenna, David H. Maister, Esimene võrdsete seas. Kuidas juhtida tippspetsialistide meeskonda,
Pegasus, 2003, hind: 18,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 14,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!