Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Reklaam turundusesAutor(id): Neeme Roose
Kujundaja: Margus Tõnnov
Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus
Linn: Tartu
Aasta: 2002
Originaalkeel:
ISBN: 9985566440
Lehekülgi: 160
Seisukord: normaalses korras raamat, nimi sees
Mõõdud: 143 × 204 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.045
Reklaam on kasutajate poolt üks ekspluateeritavamaid ja samas üldsuse poolt taunitavamaid äritegevuse ilminguid.
Reklaam on surematu, surm reklaamile!
Et seda vastuolu veidigi leevendada, peaks asjaosalistel olema selgem arusaam reklaami olemusest, eesmärkidest, rollist turunduses ja ühiskonnas. Koos kohustuliku loomingulise algega tuleb reklaami tegemisel ja tõlgendamisel arvestada ka põhitõdedega. Sageli viimaseid ei teata või need unustatakse. Püüame koos lugejaga seda viga parandada.
2., täiend. tr.
Märksõnad
reklaam
turundus
reklaam
reklaamikampaaniad
reklaamifirmad
turundus
kõrgkooliõpikud
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
John A. Byrne, Jack Welch, Jack. Otse südamest,
Pegasus, 2002, hind: 17,00 eurot
Koostanud Mikko Lagerspetz, Brian Martin ja Rein Raud Toimetanud Hille Lagerspetz ja Linda Uustalu, Eesti kultuuripoliitika Euroopa Nõukogu Kultuurikomitees. Mikko Lagerspetzi ja Rein Raua ülevaade. Euroopa ekspertrühma aruanne,
Kultuuriministeerium, 1995, hind: 15,00 eurot
Marina Kaas, Eesti ettevõtluse taassünd 1987-1991,
TEA Kirjastus, 2009, hind: 20,00 eurot
Asko Miettinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus I. Ettevõtlusest, ettevõtjatest ja ettevõtluspoliitikast,
Külim, 2006, hind: 11,00 eurot
Ruth Alas, Juhtimise alused,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Patrick J. McKenna, David H. Maister, Esimene võrdsete seas. Kuidas juhtida tippspetsialistide meeskonda,
Pegasus, 2003, hind: 18,00 eurot
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!