Sotsiaalne müük Kuidas mõjutada Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid
Autor(id): Tim Hughes, Matt Reynolds
Kujundaja: Tiina Ubar


Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2021
Originaalkeel:
Tõlkija: Aet Süvari
ISBN: 9789949694877
Lehekülgi: 240

Seisukord: heas korras raamat

Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega

Sisu:
Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? „Sotsiaalne müük“ raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine.
Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient „konsultandi“ ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane.
„Sotsiaalne müük“ peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi:
• Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada?
• Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua?
• Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda?
• Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada?
Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.

Originaali pealkiri Social selling : techniques to influence buyers and changemakers. Eesti keeles

Märksõnad:
AS Äripäev
müümine
müügijuhtimine
e-turundus
sotsiaalmeedia
kliendisuhted
käsiraamatud

Hind: 17,00 EUR
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee
Sotsiaalne müük. Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid, Tim Hughes, Matt Reynolds, Äripäev 2021 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud