Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brändeAutor(id): Hamish Pringle, Marjorie Thompson
Kujundaja: Marje Berlokko
Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Katrin Hallik, Pia Kurro
ISBN: 9985944593
Lehekülgi: 314
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 157 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 077
Käesolev raamat selgitab sotsiaalseosega turunduse kontseptsiooni ja selle kohta praeguse brändifilosoofia kontekstis. Toetudes autorite pikaajalistele kogemustele heategevuses ja reklaamitööstuses ning illustreerituna asjakohaste juhtumikirjeldustega, näitab "Hingega bränd" võimalust, kuidas turundajad saavad rakendada sotsiaalseosega turunduse jõudu toote, teenuse või korporatiivse brändi edendamisel.
Originaali pealkiri: Brand spirit. How cause related marketing builds brands
Märksõnad:
brändid
kliendilojaalsus
turundusstrateegiad
ettevõttestrateegia
konkurentsivõime
mainekujundus
sotsiaalne turundus
positsioneerimine
müügitoetus
reklaam
sotsiaalsed normid
sotsiaalne vastutus
turundus
Hind:
20,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 14,00 eurot
Mai Palmipuu. Toimetanud: Argo Sieger, Majandusaasta aruande koostamine 2013. CD plaat PUUDUB!!!,
Pandekt OÜ, 2013, hind: 15,00 eurot
Maaja Vadi, Müügisuhtlemine,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
August Aarma, Vello Vensel, Statistika teooria põhikursus,
Külim, 1996, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!