Hingega bränd Kuidas sotsiaalseosega Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände, Pegasus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Tuleviku majandus. Homme on juba k..""California tüdrukud""Elu nagu piiblis""Tööst muusikaringides. Käsiraam..""Fleißige Hände (Fleissige Hände..""Linnukasvatus""Grillima! Grillgaasi paigaldusõpe..""Ida ja Lääne vahel. Eesti-Vene s..""Lemuel Gulliveri kaks seiklust. V..""TTÜ uue iseseisvusaja muutustes""Elizabeth võtab kaalust maha""Orelid ja osjapillid, pasunad ja p..""Teraviljakombainid""Medaljoni saladus""Mr. Bensenhaveri maailm""Tango. Draamateos kolmes vaatuses""Kui Lembitu kutsus...""Nero Wolfe´i kokaraamat""6. Balti tarbekunstitriennaal. 6th..""Peidetud kired""Esmaspäeva künnisel. Luuletusi 1..""Liesl & Po""Loomaaed saarel (populaar-teadusli..""Hiiglase leib""Õigusvastasus. Süü""Jyriyy. Kirotõtu Tarton ja Võron..""История города Тар..""Kapsapää. Nali ühes vaatuses""Heino Eller oma aja peeglis""Oktoobrituul I (Igavesed eestlased..""Kaputsiinide hauakamber""Istusin Piedra jõe ääres ja nut..""Uus Talu 1929/6. Rahvalik põlluma..""Geniaalne idioot. Katkendeid romaa..""Tervise treening""Eesti-soome vestmik""Detsembripäike""Veel üks võimalus""Määratlejad. Determiners""Lõunas""Suudlus Roomas""Elu pärast surma. Teispoolsuse k..""Filosoofia ajalugu IV. Uusaja filo..""Kasakad""Mida sa tegid""Mis seal allpool toimub? Vastused ..""Prospero lapsed""Teel tähtede poole. Ühe elu lugu""Väike eesti-vene õppekavaalane t..""Lõputu suvi""Käoraamat. Luulet 1956-1980""Uus maailm. Elusihi mõistmine""Georg Ots estraadil""Metsanduslikud uurimused XXXII. Fo..""Tundmatu Carl Robert Jakobson""Elektrimootorite hooldamine ja kai..""Preili Julie. Naturalistlik kurbm..""Minu esimene šablooniraamat. Numb..""Kas see on rumal""Nobeli kirjandusauhind""Õuduste hotell""Maanaine 1941/5. Ühiskondlik, pol..""Laulab Vitamiin""Väikeste alatuste summa""Ajakiri Kodu 1927. Perekondlik kir..""Koduaja tuul""Nukk""Pilgu puudutus""Unehäired""Pääsuke ja kass, roosike ja surm""Rüütel, keda ei unusta""Hukatus, häving ja mõrv""Mõnda Naissaarest""Feel. Robbie Williams"
74 tk kogusumma: 599,00 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände
Autor(id): Hamish Pringle, Marjorie Thompson
Kujundaja: Marje Berlokko


Kirjastus: Pegasus
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Katrin Hallik, Pia Kurro
ISBN: 9985944593
Lehekülgi: 314

Seisukord: normaalses seisukorras raamat

Mõõdud: 157 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites

Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 077

Käesolev raamat selgitab sotsiaalseosega turunduse kontseptsiooni ja selle kohta praeguse brändifilosoofia kontekstis. Toetudes autorite pikaajalistele kogemustele heategevuses ja reklaamitööstuses ning illustreerituna asjakohaste juhtumikirjeldustega, näitab "Hingega bränd" võimalust, kuidas turundajad saavad rakendada sotsiaalseosega turunduse jõudu toote, teenuse või korporatiivse brändi edendamisel.

Originaali pealkiri: Brand spirit. How cause related marketing builds brands

Märksõnad:
brändid
kliendilojaalsus
turundusstrateegiad
ettevõttestrateegia
konkurentsivõime
mainekujundus
sotsiaalne turundus
positsioneerimine
müügitoetus
reklaam
sotsiaalsed normid
sotsiaalne vastutus
turundus

Hind: 20,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Erik Linnaks, Kontserni raamatupidamine,
Külim, 1996, hind: 9,00 eurot

Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot

David Bornstein, Kuidas muuta maailma? Sotsiaalsed ettevõtted ja uute ideede jõud,
Fontes, 2005, hind: 18,00 eurot

Rein Toomla, Eesti erakonnad,
Eesti Entsüklopeediakirjastus, 1999, hind: 6,00 eurot

Stefanie Babst, Terav pilk. Julgus muuta kurssi,
Postimees Kirjastus, 2023, hind: 17,00 eurot

Raul Rebane, Hirmust eduni. Meediasuhtluse 8 reeglit,
Menu Meedia OÜ, 2019, hind: 17,00 eurot

Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot

Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände, Pegasus 2003 | vanaraamat.ee
Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände, Pegasus 2003 | vanaraamat.ee
Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände, Pegasus 2003 | vanaraamat.ee
Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände, Pegasus 2003 | vanaraamat.ee
Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände, Pegasus 2003 | vanaraamat.ee
Hingega bränd. Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände, Pegasus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud