Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Korratavus. Vastupidavad ettevõtted pidevalt muutuvas maailmasAutor(id): James Allen ja Chris Zook
Kujundaja: Villu Koskaru
Kirjastus: Küppar & Ko
Linn:
Aasta: 2014
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Triin Aimla-Laid
ISBN: 9789949962501
Lehekülgi: 234
Seisukord: puudub pildil olev ümbrispaber, pisut määrdunud kaaned, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 155 × 220 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 136
Raamatus «Korratavus» hoiatavad konsultatsioonifirma Bain & Company partnerid Chris Zook ja James Allen, et keerukus on kasumliku kasvu hiiliv surm. Edukad ettevõtted jäävad püsima tänu sellele, et hoiavad ettevõttes kesksel kohal lihtsust. Nad ei hüppa ühe strateegia juurest teise juurde, pidevalt midagi muutes. Selle asemel arendavad nad «korratavat ärimudelit«, mis võimaldab järjepidevat arengut ning pakub ettevõtjatele võimaluse kiirelt kohaneda, takerdumata samal ajal keerukusse.
Olles uurinud mitme aasta jooksul enam kui kahtsadat ettevõtet, osutavad Zook ja Allen, kuidas mõned kogu maailmas tuntud ettevõtted ühendavad ettevõtte eristuvas mudelis kiiruse, kohanemisvõime ja lihtsuse, mis on neid viinud pikaks ajaks oma valdkonna tippu. Sellised ettevõtted on näiteks Apple, IKEA, NIKE, Tetra Pak jt.
Tegevjuhid, partnerid, juhid ja investorid peaksid kõik seda raamatut lugema. See on uus teejuht ettevõtetele selle kohta, kuidas jõuda tippu ning sinna ka jääda.
Laboritingimustes tähendab korratavus sama metoodikaga, sama materjaliga, samades tingimustes ja sama varustust kasutades saadud tulemuste kokkulangevust. Eesti Telekomi juhtimisraamatute sarja kaheksandas raamatus «Korratavus« püüavad autorid tabada korratavust ärimaailmas: mustreid, mille kordamine tagaks ettevõtetele edu ja vastupidamise pidevalt muutuval turul.
Võib etteruttavalt öelda, et universaalset edumudelit siin välja ei pakuta. Küll aga õpetab see raamat analüüsima edukuse taga olevaid tegureid ning panema tähele mõjutajaid, mille pisimgi kõikumine võib tähendada suuremat muutust tulemuses. Raamatus tuuakse taas kord fookusesse lihtsad tõed, mida ometi tasub enda jaoks alati üle korrata: selge tuum, eristuvus, lihtsus.
Aga kasutagem Chris Zooki ja James Alleni enda sõnu: «Jätkusuutlik edukus ei seisne niivõrd turu valikus, kui ettevõtte ülesehituse peamises aluses (tunduvalt kontrollitavam muutuja) ja selles, kuidas rakendatakse suutlikkust pidevalt täiustuda ja kohaneda – surudes õppimist ja konkurentsieelist aina sügavamale ettevõtte äritegevuse olemusse.» Lihtne, kas pole?
Valdo Kalm, Eesti Telekomi juhatuse esimees
Märksõnad
ettevõtted
juhtimine
edukus
jätkusuutlikkus
Hind:
13,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 14,00 eurot
Mai Palmipuu. Toimetanud: Argo Sieger, Majandusaasta aruande koostamine 2013. CD plaat PUUDUB!!!,
Pandekt OÜ, 2013, hind: 15,00 eurot
Maaja Vadi, Müügisuhtlemine,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
August Aarma, Vello Vensel, Statistika teooria põhikursus,
Külim, 1996, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!