Läbimurre Äriprotsesside pideva täiustamise Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Läbimurre. Äriprotsesside pideva täiustamise kunst, Äripäev 2012 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Läbimurre. Äriprotsesside pideva täiustamise kunst
Autor(id): Jari Pekka Kukkonen ja Sulev Senkel; toimetaja Mari-Epp Tirkkonen
Kujundaja: Rein Soonsein


Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2012
Originaalkeel:
ISBN: 9789949464555
Lehekülgi: 143
Sari: Äripäeva raamat

Seisukord: normaalses korras raamat
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
«Läbimurre» kõneleb pidevast täiustamisest – liikumisest ideaali suunas. Autorid püüavad näidata kätte suuna, kuhu ettevõtted saavad liikuda ning teekonnal ise kõige sobivamad lahendused välja töötada. Raamat on rikastatud paljude praktiliste näidetega Eesti ettevõtete kogemustest äriprotsesside timmimisel. Väärt näpunäiteid leiavad siit nii tootmis- kui ka teenindusettevõtted.

Raamat keskendub tuntud Toyota Production Systemil põhinevale lean-filosoofiale. Sõnal «lean« puudub otsene eestikeelne vaste, nii nagu paljudes teisteski keeltes; sellega tähistatakse kimpu erinevaid põhimõtteid ja rakendusi. Lean'i peamine põhimõte on tegelikult lihtne – saavutada vähemaga rohkem. Eelkõige ressursside raiskamise vähendamist, läbimõeldult tegutsemist, koostööd ning pidevat, lõpptähtajata täiustamist. Alustada tuleb hetkeolukorra hindamisest ning sellest lähtuvalt asuda planeerima oma tegevusi. Tavaliselt on väljakutseid palju ning mõnikord on raske näha puude tagant metsa – alustada tuleb strateegilistest teemadest ja keskenduda algpõhjustele. Kindlasti annab raamat ideid, kuidas oma praegust olukorda hinnata, milliste tegevustega alustada liikumist täiuse poole ning kuidas leida parimaid lahendusi ka tulevikus. Teekond lean-mõtlemise juurde tähendab filosoofilises plaanis teekonda maailmavaate muutusteni. Tuleb varuda kannatlikkust, sest hoiakute ja arusaamade kujunemine nõuab aega ning alati ei ole tulemused kiired tulema.

Raamat ongi suunatud eelkõige ettevõtete juhtidele, sest lean'i juurutamisel ettevõttes on juhil väga oluline roll suunaja, selgitaja ning hoiakute kujundajana. Kuigi tõhusate tulemuste saavutamiseks peab maailmavaate muutus puudutama ettevõtte kõikide tasandite töötajaid, on mõistagi juhi ülesanne teha selgeks suund ja muudatuse vajadus. Töötajatele tuleb anda vabadus, mõelda välja, kuidas kokkulepitud tulemusi saavutada ning töötajaid nende püüdlustes eesmärkide poole toetada. Käib ju pidev võitlus, kes suudab toota kiiremini, odavamalt ja kvaliteetsemalt ning selles võitluses jääb püsima ainult terviklik ning ühtselt mõtlev meeskond. See omakorda tähendab, et muutuste vajalikkust tuleb selgitada organisatsiooni kõigil tasanditel sobivas võtmes. Töötajat ei motiveeri, kui öelda, et ettevõte tahab teenida suuremat kasumit. Ta tahab teada, mida muutused temale endale tähendavad, kuidas seostuvad tema igapäevatööga.

Raamatu üheksa peatükki on üles ehitatud teljel «planeeri-tegutse-hoia», mis peaks rõhutama lean'i ideed, et samavõrd oluline, kui on muutuste elluviimine, on ka tulemuste hoidmine. Teisisõnu, suuremaid karisid lean'i juurutamisel ettevõttes on mugavusmõtlemine – «me oleme nii juba 20 aastat teinud ning teeme ka edaspidi». Seetõttu on äärmiselt oluline, et töötajatel oleks tahe murda läbi juba kinnistunud rutiinidest, alles siis saavad muutused toimuda. Peale lühikeste näidete leiate raamatu lõpust mitme Eesti ettevõtte lean'i eduka juurutamise lood. Ehk saate nende hulgast just endale sobiva lahenduse.


Märksõnad
ettevõtlus
planeerimine
organisatsioonikultuur
eneseanalüüs
standardid (normid)
organisatsioonid
teenindusettevõtted
tootmisettevõtted
juhtumiuuringud
ettevõtlus
ärijuhtimine
äriprotsessid
filosoofilised aspektid

Sari: Äripäeva raamat

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Läbimurre. Äriprotsesside pideva täiustamise kunst, Äripäev 2012 | vanaraamat.ee
Läbimurre. Äriprotsesside pideva täiustamise kunst, Äripäev 2012 | vanaraamat.ee
Läbimurre. Äriprotsesside pideva täiustamise kunst, Äripäev 2012 | vanaraamat.ee
Läbimurre. Äriprotsesside pideva täiustamise kunst, Äripäev 2012 | vanaraamat.ee
Läbimurre. Äriprotsesside pideva täiustamise kunst, Äripäev 2012 | vanaraamat.ee
Läbimurre. Äriprotsesside pideva täiustamise kunst, Äripäev 2012 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud