Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Ei ühtki kaotatud klienti enam. Muuda mistahes müük saja päevaga eluaegseks kliendiksAutor(id): Joey Coleman
Kujundaja: Rein Seppius
Kirjastus: Inspiratsiooniraamatukogu OÜ
Linn: Tallinn
Aasta: 2022
Originaalkeel:
Tõlkija: Kris Leinatamm
ISBN: 9789916970027
Lehekülgi: 336
Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Mõõdud: 210x148
Suurus: Pehmekaaneline
Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.
Auhinnatud spiiker ja ärikonsultant Joey Coleman õpetab inimestele ja ettevõtetele üle kogu maailma, kuidas muuta ühekordse ostu sooritaja eluaegseks kliendiks.
Colemani kliendilojaalsuse teooria ei keskendu turundusele ega müügitehingu lukku löömisele, vaid suhtlusele, mida klient ettevõtte poolt esimese saja päeva jooksul kogeb.
Kuigi uued kliendid tunnevad rõõmu, eufooriat ja elevust, muutuvad need ostjakahetsuse maad võttes kiiresti hirmuks, kahetsuseks ja ebakindluseks. Esimese saja päeva jooksul pärast esmaostu sooritamist lõpetab valdkonnast hoolimata umbes 20% – 70% uutest klientidest ettevõttega koostöö, sest nad tunnevad end väga kiiresti mahajäetuna.
Raamatus „Ei ühtki kaotatud klienti enam“ pakub Joey Coleman välja lähenemismeetodi, mis kasvatab oluliselt kliendi lojaalsust ja sellest johtuvalt ka joonealust numbrit.
Ta toob välja klienditeekonna kaheksa erinevat emotsionaalset etappi, mida klient esimese saja päeva jooksul läbib olenemata sellest, kas ostuks oli äkkotsusena kohv Starbucksist või läbikaalutletult esimene kodu. Kui suudad mõista ja ette näha kliendi emotsioone, on Sul võimalik kasutada palju erinevaid tööriistu ja tehnikaid, et pikk ja hindamatu suhe kliendiga kivisse raiuda.
Colemani süsteemi toetavad raamatus kirjeldatud uuringud ja juhtumianalüüsid, mis näitavad, kuidas oma valdkonna parimad ettevõtted loovad erilisi kogemusi igas kliendi emotsionaalses etapis.
See on raamat, mis peab olema iga ettevõtja, firmajuhi, müügi, turunduse ja klienditeeninduse eest vastutava meeskonnaliikme laual.
Märksõnad:
Inspiratsiooniraamatukogu OÜ
Rein Seppius
kliendisuhted
kliendilojaalsus
kliendirahulolu
turundus
turundusstrateegiad
Never lose a customer again. Eesti keeles
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Ei ühtki kaotatud klienti enam. Muuda mistahes müük saja päevaga eluaegseks kliendiks, Joey Coleman, Inspiratsiooniraamatukogu OÜ 2022Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Stefanie Babst, Terav pilk. Julgus muuta kurssi,
Postimees Kirjastus, 2023, hind: 17,00 eurot
Raul Rebane, Hirmust eduni. Meediasuhtluse 8 reeglit,
Menu Meedia OÜ, 2019, hind: 17,00 eurot
Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot
Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot
Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot
Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!