Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Võitjad sohki ei tee. Ka mitte raskel ajalAutor(id): Jon M. Huntsman
Kujundaja: Ivi Piibeleht
Kirjastus: Pilgrim
Linn: Tallinn
Aasta: 2012
Originaalkeel:
Tõlkija: Joonas Orav
ISBN: 9789949469536
Lehekülgi: 208
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 132 × 185 mm
Suurus: tavaformaadis ja pehmes köites raamat
Sisu:
#T194# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.
"Bestselleriks saanud raamat Jon M. Huntsmanilt, tulvil ideid, kuidas tänapäeva raskeid aegu ja ülemaailmset majanduskriisi üle elada. „Kõik teevad seda nagunii!” Kõik teevad sohki. Võtavad vahelt kasu. Valetavad. Võib-olla olid asjad kunagi teistmoodi. Tänapäeval aga mitte. Kui tahad olla edukas sellises majanduses, pead lihtsalt kompromisse tegema. On ju nii? Ega ikka ei ole küll. Ka kõige kõrgemal äritasemel on võimalik edukas olla, ilma et tuleks selle nimel ohverdada elu elamisväärseks muutvad põhimõtted. Tahate tõestust? Te hoiate seda praegu enda käes. Jon M. Huntsman ehitas täiesti nullist üles 12 miljardi dollari väärtusega äriimpeeriumi ja tegi seda vanamoelisel teel: väärikusega. Esines lühiajalisi kulusid ja tuli teha raskeid otsuseid. Läbi tuli elada ka palju raskeid aegu. Täpselt nagu tänapäeval. Kuid lõpuks selgus, et väärikustundega teiste juhtimine polnud mitte ainult Huntsmani enda jaoks õige tegu, vaid ka majanduslikult parim strateegia. Raamatus „Võitjad sohki ei tee“ räägib Huntsman sellest, kuidas ta enda äri rajamisega hakkama sai ja kuidas see on võimalik ka teistel. See raamat tuletab teile meelde, milleks üldse tööle asusite ja miks valiti juhtima just teid. Raamat räägib sellest, kuidas leida endas vaprus, et astuda just seda teed mööda, mis teie arvates on õige, olenemata sellest, millised katsumused vastas seisavad. SEE RAAMAT RÄÄGIB VÕITMISEST. VÕITMISEST ÕIGEL MOEL. Tuleb mõelda sellele, milliste inimestega äri teha sooviksite. Siis tuleb muuta end ise sarnaseks inimeseks, kasutades selleks ka käesoleva raamatu tarkusi. JON M. HUNTSMAN on Huntsman Corporationi firma esimees ja asutaja, kes pani sellele ettevõttele aluse 1970. aastal koos oma venna Blaine’iga. Kolmkümmend aastat hiljem oli fi rmast saanud maailma suurim erakätes olev keemiafi rma ja ühtlasi Ühendriikide suurim perefirma, mis teenis igal aastal 12 miljardit dollarit puhaskasumit, kuni lõpuks 2005. aastal firma aktsiad ka avalikkusele kättesaadavaks tegi.
Hind:
16,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 14,00 eurot
Mai Palmipuu. Toimetanud: Argo Sieger, Majandusaasta aruande koostamine 2013. CD plaat PUUDUB!!!,
Pandekt OÜ, 2013, hind: 15,00 eurot
Maaja Vadi, Müügisuhtlemine,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
August Aarma, Vello Vensel, Statistika teooria põhikursus,
Külim, 1996, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!