Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Firmapidu. Kuidas korraldada õnnestunud üritust?Autor(id): Anneli Aken
Kujundaja: Estel Eli
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2006
Originaalkeel:
ISBN: 9985966392
Lehekülgi: 184
Sari: Äripäeva raamat
Seisukord: veidi kulunud ja määrdunud kaaned ja leheservad, sisu olemas ja korras
Mõõdud: 145 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL 047
Pidutseda on inimestele ikka meeldinud. Ja miks mitte lubada endale nauditavaid puhkehetki, kui selle nimel on eelnevalt pisut pingutatud.
See raamat on pidude ja ürituste korraldamisest. Algaja leiab siit kindlasti vajalikke näpunäiteid, kogenud tegijad ehk abi tehtu läbiseedimiseks ning mõtete korrastamiseks.
Kui rongi juhtima ilma vastava koolita ei saa, siis ürituste korraldaja käest keegi diplomit ei küsi. Nõnda on tekkinud olukord, kus üritusturundus-, meelelahutus-, loov- ja muude haakuvate agentuuride vahel on elektrit täis konkurents. Nõndasamuti peavad etendusasutused, rahvamajad, seltsid, artistid ning peojuhid tegema pidevalt tööd mitte ainult käsitöölisena täna, siin ja praegu, vaid mõtlema tublisti ette. Inimeste ootused suurenevad ning traditsiooniline võrkpall suvepäevadel või rosolje pidulikul vastuvõtul paneb õlgu kehitama või lausa nina kirtsutama.
Ega peokorraldusest kõikehõlmava käsiraamatu või õpiku koostamine pole naljaasi. Eestis polegi neid kunagi tehtud. Ka võõrkeelset spetsiifilist kirjandust leida on pea võimatu. Heal juhul on peokorraldusest juttu turundusalastes raamatutes. Üritusturundus on täna Eestis veel hoogsalt arenev ning äärmiselt kirev tegevusvaldkond.
Märksõnad
vaba aeg
meelelahutus
üritused
sündmused
peod
firmaüritused
korraldamine
juhtimine
üritusturundus
käsiraamatud
Sari: Äripäeva raamat
Hind:
4,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Rumelt, Richard P. Toimetanud: Ivika Arumäe, Hea strateegia / Halb strateegia. Nende erinevusest ja sellest, miks see tähtis on,
Äripäev, 2013, hind: 29,00 eurot
Alexis de Tocqueville, Tähelepanekuid Ameerika demokraatiast,
Hortus Litterarum, 1995, hind: 9,00 eurot
Trevor Merriden, Äri Nokia moodi. Maailma kiireima arenguga ettevõtte edu saladused,
Ilo, 2003, hind: 8,00 eurot
Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 9,00 eurot
Stuart Crainer, Äri Rupert Murdochi moodi. Maailma suurima tehingusõlmija 10 saladust,
Ilo, 2000, hind: 3,00 eurot
Koostanud Ustus Agur, Ü. Ennuste, Vello Hanson, Jaak Kütt, R. Kütt, Erik Linnaks, Toivo Lüll, V. Mahhov, Th. Palm, Vambola Raudsepp, T. Saarniit, J. Sepp, U. Sepp, I. Soidra, Jaan Tepandi, V. Vainu, Vello Vensel ja Raoul Üksvärav. Toimetanud Uno Mereste, Inglise-eesti majandusterminite seletussõnastik 1-2,
Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1992, hind: 5,00 eurot
Erkki Bahovski, Wolfgang Böhm ja Otmar Lahodynsky, Euroopa Liit Sinu jaoks. Nii toimib Euroopa Liit,
hind: 4,00 eurot
Stuart Crainer, Äri Jack Welchi moodi. Maailma suurima kannapöörete kuninga 10 saladust,
Ilo, 2000, hind: 6,00 eurot
Toimetanud Aita Nurga, Investeerimise teejuht,
Äripäev, 2007, hind: 7,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!