Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Üheleheküljeline turundusplaan. Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paistaAutor(id): Allan Dib
Kirjastus: AS Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2020
Originaalkeel:
Tõlkija: Aet Süvari; toimetanud Anneli Sihvart
ISBN: 9789949694327
Lehekülgi: 244
Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Mõõdud: 210x148
Suurus: Pehmekaaneline
Sisu:
Selle raamatu saame teele panna keskmiselt 3-5 päeva jooksul peale raha laekumist meie arvele.
Paljud väikeettevõtjad töötavad esmalt idioodist bossi alluvuses, et seejärel ise selleks hakata. Enamus ei kipu mõistma, et oma ala tehnilise külje sügavuti jagamine ei tee veel kellestki ärigeeniust. Raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ aitab segaduses selgust luua, et usinamalt uusi kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista.
Väiksemate firmade puhul on tavapärane, et kasv jääb pidama punkti, kus kasumist jagub täpselt nii palju, et omanikud sellest ära elaksid. Kuid milleks madalatel tuuridel vuristada, kui potentsiaali jagub märksa enamaks?! Võtke ükskõik milline kaalukas ametipost ja te näete, et seal käivad asjad hästiõlitatud plaani järgi. Profid ei improviseeri kunagi. Just selges plaanis peitub edu võti.
See raamat on pigem rakenduslik murrang kui uuenduslik kontseptsioon, mille sisu saab kokku võtta lihtsalt – kiireim tee rahani. Dib pakub geniaalselt lihtsaid viise, kuidas tõusta ühele leheküljele kokku pakitud turundusplaani abil täielikust turundusalasest võhiklikkusest punkti, mis manab näole rahulolust sätendava naeratuse.
Originaali pealkiri The 1-page marketing plan : get new customers, make more money, and stand out from the crow. Eesti keeles
Märksõnad:
AS Äripäev
turundus
turunduse planeerimine
turunduse juhtimine
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Üheleheküljeline turundusplaan. Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista, Allan Dib, AS Äripäev 2020Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Mihkel Veiderma (koostaja), Eestile mõeldes,
Teaduste Akadeemia Kirjastus, 2001, hind: 4,00 eurot
EÜE jälg. Pildikesi üliõpilasnoorsoo elust,
Varrak, 2013, hind: 16,00 eurot
Asko Miettinen, Lasse Rikkinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus II. Äriideest, äriplaanist, ettevõtte rajamisest ja kasvust,
Külim, 2008, hind: 10,00 eurot
Jim Collins, Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest,
Väike Vanker, 2002, hind: 15,00 eurot
Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 18,00 eurot
John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Ideemüük. Hea mõtte päästmine mahatrampijate eest,
Äripäev, 2011, hind: 16,00 eurot
Kaie Kerem ja Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
Külim, 2004, hind: 13,00 eurot
articles by Scott Diel, Steven Roman, Scott Abel; editor Scott Diel, Foreign Investors in Estonia. 15 Case Studies,
Enterprise Estonia, 2010, hind: 6,00 eurot
NSV Liidu Rahandusministeerium, Eesti NSV Rahvamajanduse Nõukogu Tehnilise Informatsiooni Büroo, Raamatupidamise ühtse žurnaal-orderi vormi rakendamise juhend,
NSV Liidu Rahandusministeerium, 1961, hind: 4,00 eurot
Enno Alliksaar, 125 aastat Järvakandi klaasitööstust,
Järvakandi Arendusselts, 2005, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2378 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!