Turunduse lõpp Kuidas muuta Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Luuderohi""Meister ja Margarita""Hirmu ministeerium""Sale naine. Epikuurlik müsteerium""Ära lõigatud""Elu numbrid. Iseloom ja saatus num..""Vepsa muinasjutte""Laip põlevas majas""Boulanka kunstnikepansion""Mõtle positiivselt""Haruta mind lahti""Gurini utoopia""The Patriot Threat""Kliinilised valed""Kindad""Hundirada""Õhtu, mille pani kirja Mickus""Ühiskonnaõpetuse töövihik 6. k..""Overload""Töökeskkond ja allergia""Väike maja suures metsas""Jevgeni Onegin. Värssromaan""Sissejuhatus tekstiõpetusse""Cornwalli taeva all. Sari Varraku ..""Suvi Pääbul ja kinnijooks Raplas..""Inimlikud imetabasused""Mina ja Mehed 2. Hingevalu, seks, ..""Ah, Teofilis!""Kõnekunst. Töövihik""Veevarustus ja kanalisatsioon. Õp..""Geneetika sõnastik: eesti-inglise..""Nancy Drew: Nelja pulma mõistatus""Top dogg""Jaapani armuke""Karupoeg Puhh""Pagana eestlane! Poolsada aastat v..""Vaga vesi""Akadeemia 2012/9""Versailles'st Westerplatteni""Trilby""Kas kassidel on naba? Ning vastuse..""Kill Martus koolis""Tervistamine""Vee kuju""Saatan võtku""Vihm võõras linnas""Orlando. Elulugu""Ajakirjaniku surm""Lapsepõlve mõjud""114 küsimust Viktor Kingissepale...""Põmmu 1994/3""Lolita""Saksa keel. Grammatika""Suve tagasitoomine. Põhja-Ameerik..""Sibullilled läbi aasta""Deemonlik armastaja""Junts Trönn""Surmatants. Draama""Joonista ja värvi. Рисуй и ..""Eesti Lions klubide aastaraamat 20..""Tegelik mesindus""Forsyte'ide börsil""Kuidas teha ja esitada ettekannet?""Koer ja kuu ehk Seitse päeva jaan..""Puud kasvavad kõigile""Kolm musketäri""Kindral Bandula mõõk""Alice imedemaal""Must Peeter""1000 tähtsamat sõna. Inglise kee..""Mängime!""Mõrv sidruni-beseekoogiga""Vaarikalaevukesepõgenik""Kolm isamaa kõnet""Tõde ja õigus II""Bioloogia mõisted gümnaasiumile...""Patu hind""Naised teel""Carrying Linda's Stones. An Anthol..""Henrik Visnapuu. Väike luuleraama..""Aatomiraamat (populaarteaduslik ju..""Lasud kodutänaval""Lehtedel sammuja""Auk. Jutustus""Anna Karenina I-II""Kodune iluravi""Kajalood""Õhk ja vesi""Ma lasen sul minna""Õitsev meri""Tennisisti ABC""Maitsvad supid ja puljongid""Hea kasvatusega mees""Keeris""Vene muinasjutte. Saja rahva lood""Ameerika luule antoloogia. Poe'st,..""Ja päike tõuseb. Fiesta""Hüvastijätt""Nimed marmortahvlil""Segadused magamiskohtadega""Eesti suurim naljaraamat I""Postijaamad riigi ja reisija teeni..""Korallid Emajões. Luuletusi""Suur võidujooks""Põrgulikud leiutised""India joogide teadus hingamisest. ..""Mõrvad Monte Carlos""Mesiniku sõnastik-käsiraamat""Mäng Mõrvaga""Kas te kuulete neid?""Eesti-saksa koolisõnaraamat. Estn..""Suomi selväksi. Soome keele õpik""Botaanika. 2 osa. Süstemaatika. ..""Frankenstein ehk moodne Prometheus"
114 tk kogusumma: 937,60 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks
Autor(id): Carlos Gil

Kirjastus: AS Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2020
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaja Riikoja
ISBN: 9789949694631
Lehekülgi: 232

Seisukord: heas korras raamat

Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.
Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.
Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama.
LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.


Originaali pealkiri The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI. Eesti keeles

Märksõnad:
AS Äripäev
juhtimine
majandus

Hind: 35,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot

Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot

Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot

Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot

Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot

Wallace D. Wattles, Rikkaks saamise teadus. 21. sajandi tarbeks ajakohastatud,
Piligrim, 2011, hind: 18,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee
Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks, Carlos Gil, AS Äripäev 2020 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud