Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Marketing: hind, müük ja reklaamAutor(id): koostaja Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 1996
Originaalkeel:
ISBN: 9985850122
Lehekülgi: 164
Sari: Majandusraamat 2-26
Seisukord: kaaned kohati kulunud ja pleekinud, leheservad pisut määrdunud, sisu olemas ning loetav
Mõõdud: 165 × 235 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmes köites
Sisu:
#T023# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 104
Märksõnad
turundus
hinnad
hinnakujundus
hinnapoliitika
müümine
müügijuhtimine
reklaam
müügitoetus
kõrgkooliõpikud
Majandusraamat 2-26
Hind:
2,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Mihkel Veiderma (koostaja), Eestile mõeldes,
Teaduste Akadeemia Kirjastus, 2001, hind: 4,00 eurot
EÜE jälg. Pildikesi üliõpilasnoorsoo elust,
Varrak, 2013, hind: 16,00 eurot
Asko Miettinen, Lasse Rikkinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus II. Äriideest, äriplaanist, ettevõtte rajamisest ja kasvust,
Külim, 2008, hind: 10,00 eurot
Jim Collins, Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest,
Väike Vanker, 2002, hind: 15,00 eurot
Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 18,00 eurot
John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Ideemüük. Hea mõtte päästmine mahatrampijate eest,
Äripäev, 2011, hind: 16,00 eurot
Kaie Kerem ja Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
Külim, 2004, hind: 13,00 eurot
articles by Scott Diel, Steven Roman, Scott Abel; editor Scott Diel, Foreign Investors in Estonia. 15 Case Studies,
Enterprise Estonia, 2010, hind: 6,00 eurot
NSV Liidu Rahandusministeerium, Eesti NSV Rahvamajanduse Nõukogu Tehnilise Informatsiooni Büroo, Raamatupidamise ühtse žurnaal-orderi vormi rakendamise juhend,
NSV Liidu Rahandusministeerium, 1961, hind: 4,00 eurot
Enno Alliksaar, 125 aastat Järvakandi klaasitööstust,
Järvakandi Arendusselts, 2005, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2378 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!