Turunduse alused, Koostanud Ann Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Turunduse alused, Koostanud Ann Vihalem, Külim 2008 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Turunduse alused
Autor(id): Koostanud Ann Vihalem

Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2008
Originaalkeel:
ISBN: 9789985989210
Lehekülgi: 308
Sari: Majandusraamat 2-84

Seisukord: pisut kulunud nurgad, sisu olemas ja korras

Mõõdud: 175 × 215 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, otseturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.

Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, bakalaureuse- ja magistriõppe üliõpilased.

Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.


2., parand. ja täiend. tr.

Märksõnad
turundus
turunduse juhtimine
turunduskommunikatsioon
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud

Sari: Majandusraamat 2-84

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Otsing autori järgi:

Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot

koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot

Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot

Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot

Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot

Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot

Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot

Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997

Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003

Turunduse alused, Koostanud Ann Vihalem, Külim 2008 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Koostanud Ann Vihalem, Külim 2008 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Koostanud Ann Vihalem, Külim 2008 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Koostanud Ann Vihalem, Külim 2008 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Koostanud Ann Vihalem, Külim 2008 | vanaraamat.ee
Turunduse alused, Koostanud Ann Vihalem, Külim 2008 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud