Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Klienditeenindus valguses ja varjusAutor(id): Koostanud Anne Oja
Kujundaja: Estel Eli
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2005
Originaalkeel:
ISBN: 9985961846
Lehekülgi: 176
Sari: Äripäeva raamat
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 145 × 210 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 124
Raamatus on lahti seletatud klienditeeninduse olemus, kliendi ja teenindaja mõisted ning käsitletud sellised teemad nagu kliendi väärtus, suhtlemine, teeninduskeskkond, kliendihaldustarkvara kasutamise mõttekus, teenindusstandardid, seadused, konkurents ja eetika.
Algmaterjalina on kasutatud peamiselt Äripäevas ilmunud artikleid, kuid on võetud ka hulgaliselt uusi intervjuusid. Tulemuseks on arvukate näidetega raamat, kus on nii firmajuhtide ja teeninduse eest vastutajate kommentaarid kui ka koolitajate soovitused.
Märksõnad
klienditeenindus
kliendisuhted
kvaliteedijuhtimine
standardimine
konkurentsivõime
klienditeenindus
kliendisuhted
suhtlemine
konfliktid
kontroll
teenindus
tarkvara
standardid (normid)
hindamine
seadused
eetika
Sari: Äripäeva raamat
Hind:
14,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
John Tschohl, Teeninduskunst,
Koolibri, 1997, hind: 5,00 eurot
Koostanud Mare Randveer, Mikroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu,
Külim, 1999, hind: 12,00 eurot
Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 16,00 eurot
Koostaja: Avo Org ja Marge Sults, Makroökonoomika ülesannete ja harjutuste kogu,
Külim, 2001, hind: 11,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Paavo Kangur, Rahasaladused. Kuidas saada rikkaks ja rikkust säilitada,
Ühinenud Ajakirjad, 2022, hind: 16,00 eurot
Charlie Jones, Elu on võrratu,
Vain SMD, 2002, hind: 15,00 eurot
Enn Leppik, 202 majandustehingut raamatupidamises. Eesti raamatupidamise arengusuunad lähiaastatel. Praktilised näited,
2003, hind: 14,00 eurot
Jim Collins, Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest,
Väike Vanker, 2002, hind: 23,00 eurot
Koostanud Anne Oja, Klienditeenindus valguses ja varjus,
Äripäev, 2005, hind: 14,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!