Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahuloluAutor(id): Lars-Olof Næssén
Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 1997
Originaalkeel:
Tõlkija: Silvi Nemvalts
Lehekülgi: 120
Seisukord: normaalses korras raamat
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 057
Originaali pealkiri: Bättre service
Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
õppematerjalid
Hind:
8,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
David Wolman, Raha lõpp. Võltsijad, jutlustajad, tehnofriigid, unistajad – ja saabuv sularahata ühiskond,
Äripäev, 2014, hind: 25,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest,
Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rahavoo kvadrant. Rikka isa teejuht rahalisele vabadusele,
Sinisukk, 2006, hind: 13,00 eurot
Peter Thiel, Nullist üheni,
Äripäev, 2015, hind: 18,00 eurot
Toomas Kümmel, Eessõna: Rein Järvelill, Teostus: Ervin Bernhardt, VEB-fond. Kadunud raha,
Ema ja Isa, 2016, hind: 8,00 eurot
Zbigniew Brzezinski, Suur malelaud. Ameerika ülivõim ja geostrateegilised kohustused,
Varrak, 2003, hind: 16,00 eurot
Käibemaks 2011,
Teataja, 2011, hind: 10,00 eurot
Villu Zirnask, Karin Liikane, Raha, pangad ja finantsturud II osa,
Coopers & Lybrand, 1996, hind: 9,00 eurot
James Allen ja Chris Zook, Korratavus. Vastupidavad ettevõtted pidevalt muutuvas maailmas,
Küppar & Ko, 2014, hind: 13,00 eurot
Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 10,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2308 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!