Kangelane ja lindprii Kuidas Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände
Autor(id): Margaret Mark, Carol S. Pearson
Kujundaja: Heiko Unt, Ede Dreikurs, Karel Korp


Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadre Vaik
ISBN: 9985935667
Lehekülgi: 326
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid

Seisukord: normaalses korras raamat

Mõõdud: 148 × 208 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega

Sisu:
Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust.
"Kangelane ja Lindprii" pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata "omistada" seda ka oma brändile.
Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile.

Eessõna: Anu-Mall Naarits

Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes

kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid

Hind: 15,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

teksti kirjutasid: Piret Talur, Maarja Dahl, Uku Visnapuu, Aivar Hannolainen, Margus Tapupere; toimetasid: Uku Visnapuu, Maarja Dahl, Enesehindamise käsiraamat noorteühendustele,
Eesti Noorteühenduste Liit, 2008, hind: 13,00 eurot

Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 14,00 eurot

Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot

Rumelt, Richard P. Toimetanud: Ivika Arumäe, Hea strateegia / Halb strateegia. Nende erinevusest ja sellest, miks see tähtis on,
Äripäev, 2013, hind: 29,00 eurot

Alexis de Tocqueville, Tähelepanekuid Ameerika demokraatiast,
Hortus Litterarum, 1995, hind: 9,00 eurot

Trevor Merriden, Äri Nokia moodi. Maailma kiireima arenguga ettevõtte edu saladused,
Ilo, 2003, hind: 8,00 eurot

Kaie Kerem, Olev Raju, Mare Randveer, Mikroökonoomika,
TEA Kirjastus, 2001, hind: 9,00 eurot

Stuart Crainer, Äri Rupert Murdochi moodi. Maailma suurima tehingusõlmija 10 saladust,
Ilo, 2000, hind: 3,00 eurot

Koostanud Ustus Agur, Ü. Ennuste, Vello Hanson, Jaak Kütt, R. Kütt, Erik Linnaks, Toivo Lüll, V. Mahhov, Th. Palm, Vambola Raudsepp, T. Saarniit, J. Sepp, U. Sepp, I. Soidra, Jaan Tepandi, V. Vainu, Vello Vensel ja Raoul Üksvärav. Toimetanud Uno Mereste, Inglise-eesti majandusterminite seletussõnastik 1-2,
Eesti Majandusjuhtide Instituut, 1992, hind: 5,00 eurot

Erkki Bahovski, Wolfgang Böhm ja Otmar Lahodynsky, Euroopa Liit Sinu jaoks. Nii toimib Euroopa Liit,
hind: 4,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brände, Margaret Mark, Carol S. Pearson, Fontese Kirjastus 2002 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud