Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Lean-turundus. Rohkem müügikontakte. Suurem kasum. Vähem turundustAutor(id): Allan Dib
Kujundaja: Pille-Riin Port
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2025
Originaalkeel:
Tõlkija: Helena Niidla
ISBN: 9789916750551
Lehekülgi: 320
Seisukord: heas korras uus raamat kirjastusest
Suurus: Pehmekaaneline
Sisu:
Allan Dibi menuraamat „Lean-turundus“ on praktiline käsiraamat ettevõtjatele ja turundajatele, kes tahavad tõsta oma müüginumbreid, hoides samal ajal kulud madalad. Dib ei paku tühje teooriaid, vaid tõestatud ja toimivaid süsteeme, mis aitavad sul leida õiged kliendid, neid hoida ja lojaalseteks fännideks muuta. Saad ette lihtsa ja struktureeritud raamistiku edukaks turundamiseks, kasvatada ettevõtte tulu ning luua vara, mis on müüdav, kui peaksid kunagi tahtma ettevõttest väljuda. Kõike seda tehakse „Lean-turunduses“ kergesti arusaadaval ja kaasahaaraval moel.
Kas mõni järgmistest stsenaariumidest kõlab tuttavalt?
• Kulutasid turundus- või brändiagentuurile hiiglaslikke summasid, kuid said vastu ainult tuttuue logo ja ilusa kujunduse. Mõju sinu käibele: nullilähedane.
• Palkasid veebilehearendaja, kuid projekt võttis rohkem aega, raha ja energiat, kui oleksid eales ette kujutanud, ega aita ikka müügikontakte leida.
• Mõni konsultant, guru või reklaamikirjutaja soovitas sul teha pealetükkivat, klišeelist või alatut turundust – niisugust, mille üle sa uhkust ei tunne ning mida häbened sõpradele, pereliikmetele või kolleegidele näidata.
• Palkasid uue turundusjuhi, kuid tema tulemused ei avalda muljet.
• Raiskasid tohutuid summasid reklaamidele, mis tõid halva kvaliteediga müügikontakte.
Sinu ees on raamat, mis revolutsioneerib turundust! Sul ei pea olema lõputu turunduseelarve või tohutu tiim, et oma äri kasvatada. Sul on vaja lihtsalt lean-turunduse põhimõtteid.
Allan Dib on siin, et neid põhimõtteid sulle tutvustada: õpi kindlaks määrama, mis on kliendi vaatenurgast väärtuslik, ja seda talle tõhusalt ja ressursse raiskamata pakkuma.
Tutvu ka Allan Dibi raamatuga „Üheleheküljeline turundusplaan“!
Märksõnad:
Äripäev
Pille-Riin Port
turundus
e-turundus
tehisintellekt
brändimine
kliendisuhted
meeskonnatöö
käsiraamatud
Lean marketing. Eesti keeles
Hind: -

Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Lean-turundus. Rohkem müügikontakte. Suurem kasum. Vähem turundust, Allan Dib, Äripäev 2025Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot
Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot
Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot
Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot
Wallace D. Wattles, Rikkaks saamise teadus. 21. sajandi tarbeks ajakohastatud,
Piligrim, 2011, hind: 18,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!