Teema: Arvutimängude ja infotehnoloogia alane kirjandus
Pealkiri:
Integreerimise põhivõttedAutor(id): Aleksander Levin
Kujundaja: Anu Ristmets
Kirjastus: Argo
Linn:
Aasta: 2011
Originaalkeel:
ISBN: 9789949466191
Lehekülgi: 71
Seisukord: normaalses korras raamatukogust kustutatud eksemplar templite ja kirjetega
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
Arvutite üha laienev osakaal tingib numbriliste meetodite rakendamise, mis annavad küll ligikaudse, kuid praktikas täiesti piisava täpsuse integraalide arvutamisel. Ent väär oleks arvata, et integreermisvõtted on oma tähtsuse kaotanud. Sageli on integreeritavat funktsiooni sobivalt teisendades võimalik arvuti aega mitme suurusjärgu võrra vähendada. Käsiraamat püüab kasvõi osaliselt leevendada kasutajate vaeva integreerimistehnika omandamisel, pakkudes omalt pool rea «nippe», mis võimaldavad avaldada teatud liiki funktsioonide integraale. Peaaegu kõik integreerimisvõtted on varustatud näidetega, kus autori arvates ilmselged teisendused on ära jäetud ning asendatud sümboliga. Käsiraamat on mõeldud kõikide õppevormide üliõpilastele, inseneridele ja teadlastele integreermistehnika paremaks omandamiseks.
Märksõnad:
matemaatika
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Integreerimise põhivõtted, Aleksander Levin, Argo 2011Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet alla viimati lisatud:
John Walkenbach, Microsoft Excel 2000 võhikutele. Alg- ja keskaste,
GT Tarkvara, 2000, hind: 7,00 eurot
Mojang, Minecraft. Sissejuhatus: loomine,
Egmont Estonia, 2017, hind: 14,00 eurot
Mojang, Minecraft. Sissejuhatus: seiklemine,
Egmont Estonia, 2017, hind: 15,00 eurot
Arvuti lauaraamat algajale,
Estada, 2002, hind: 5,00 eurot
Ustus Agur, Andmetöötluse riistvara,
Valgus, 1976, hind: 5,00 eurot
Tiiu Aavik, Digisamm. Arvuti kasutamise õpik alustajale,
OÜ Viavorte, 2024, hind: 30,00 eurot
Tiit Tilk, Arvutikursus Windows 10,
FIE Tiit Tilk, 2019, hind: 3,00 eurot
Rein Jürgenson, Programmeerimine,
Valgus, 1989, hind: 7,00 eurot
Roblox, Roblox. Parimad seiklusmängud,
Egmont Estonia, 2018, hind: 14,00 eurot
David Dabner ja Luke Herriott, Esimesed sammud digitaaldisaini maailmas. Kuidas luua koduarvutiga kirjaplanke ja logosid, kutseid ja kaarte, brošüüre ja lendlehti, veebilehti, multimeediume ja palju muud,
Digipraktik, 2006, hind: 9,00 eurot
Infotehnoloogia, programmeerimine ja internet all on 392 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!