Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Turunduse alusedAutor(id): Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 9789985850978
Lehekülgi: 296
Seisukord: normaalses korras raamat, nimi sees
Mõõdud: 170 × 241 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Täiendkirjed: Vihalem, Ann, 1946-, koostaja
Tallinna Tehnikaülikool.
Majandusteaduskond
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused.
Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodrense turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Käesolev õpik toetub nii klassikalisele kui moodsale turundusele. Mõistmaks uut, tuleb tunda vana, alust, mida on rajatud üle 100 aasta, mida on aegade jooksul kohendatud ja lihvitud ning millest on sündinud uudsed ja ajakohased arusaamad ning käsitlused. Lisaks alusteadmistele tarbija, toote, hinna, toetuse ja turustuse kohta annab raamat ülevaate postmodernse turunduse olulisematest võtmeteooriatest: brändist ja selle arendamisest, kliendilojaalsusest, suhtlusturundusest, integreeritud turunduskommunikatsioonist ja sotsiaalsest turundusest.
Valdavalt mahulistel kaalutlustel ei sisalda turunduse aluste õpik turundusuuringute, rahvusvahelise ja tööstusturunduse osa.
Raamatu sihtrühmaks on turundusest huvitatud lugejad: firmajuhid ja spetsialistid, majandust õppivad õpilased, üliõpilased ning magistrandid.
Õpiku koostamisel on kasutatud Tallinna Tehnikaülikoolis peetud loengute materjale, välis- ja kodumaiseid õpperaamatuid, monograafiaid ning ajakirjanduses ilmunud artikleid.
Märksõnad:
turundus
tooted
müümine
reklaam
tarbijakäitumine
kaubamärgid
hinnakujundus
turustus
kõrgkooliõpikud
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Turunduse alused, Ann Vihalem, Külim 2003Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Otsing autori järgi:
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997, hind: 6,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 2,50 eurot
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot
Ann Vihalem, Turundusuuring,
Külim, 2001, hind: 8,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
Eedo Kalle, Tootlikkuse kasvu juhtimine ettevõttes,
Külim, 2007, hind: 7,00 eurot
Ruth Alas, Strateegiline juhtimine,
Külim, 2001, hind: 12,00 eurot
Brian Tracy, Omal jõul miljonäriks. 21 saladust, kuidas saavutada majanduslik sõltumatus kiiremini ja lihtsamalt, kui sa arvasid,
Hermes OÜ, 2006, hind: 12,00 eurot
Koostanud: Jaak Kütt, Sissejuhatus raamatupidamisse,
Külim, 2011, hind: 10,00 eurot
Vambola Raudsepp, Finantsjuhtimine otsustajale. Ettevõtte rahandus,
Külim, 1997, hind: 6,00 eurot
Demokraatlik mõte 1990/1,
Eesti Sotsiaaldemokraatlik Iseseisvuspartei, 1990, hind: 3,00 eurot
Brian P. Moran, Michael Lennington; toimetaja Reet Piik, 12 nädalane aasta. Tee 12 nädalaga rohkem, kui teised teevad 12 kuuga,
Network TwentyOne, 2016, hind: 8,00 eurot
Raamatupidamise Toimkonna juhendid. Seisuga 15.09.2003,
Agitaator, 2003, hind: 4,50 eurot
Jüri Mesipuu, Tootmisjuhtide ja spetsialistide atesteerimine,
Eesti Raamat, 1975, hind: 2,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2346 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!