Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema: Juhtimine ja personalitöö
Pealkiri: Neljamõõtmeline teenindus
Autor(id): Piret Bärg

Kirjastus: KlienditeenindusKeskus
Linn:
Aasta: 2017
Originaalkeel:
ISBN: 9789949817191
Lehekülgi: 320

Seisukord: normaalses korras raamat, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmete kaantega

Sisu:
Kas sa töötad teenindusmaailmas? Väga tore. See raamat on mõeldud just Sulle. Kirjutasin raamatu klienditeenindusest, mille rõhuasetus on pisut teistsugune kui enamikus teenindust kajastavates allikates. Olen tagaplaanile jätnud kõik keerulised definitsioonid, kuivteoreetilised mudelid ja tee-ära-tee-loetelud. Räägime teenindusest lihtsalt ja igapäevaselt, nii nagu seda teevad kaks teenindajat omavahel: sina ja mina. Kirjeldan raamatus ühte unikaalset teenindusmudelit – neljamõõtmeline teenindus. See on minu hinnangul üks universaalsemaid ja loogilisemaid teenindusmudeleid. Ja mis peamine, seda on võimalik järgida igas teenindusvaldkonnas. Olen aastate jooksul analüüsinud tuhandeid teenindussituatsioone ja pannud tähele, et superteenindajat eristab tavalisest just sellele mudelile tuginev teenindusstiil. Ka sina saad, tuginedes neljamõõtmelisele teeninduse mudelile, edukalt lahendada ükskõik millise teenindusolukorra. Mõnusaks inspiratsiooni varamuks on siin kindlasti ka raamatus kirjeldatud teeninduslood Eesti teenindusest. Kõiki neid lugusid ühendab üks omadus: viimases kui ühes on peidus positiivne uba. Lisaks ootavad sind raamatu lehtedel harjutused, mis aitavad sul uued teenindusideed hõlpsamalt kasutusele võtta. Nii mõnigi neist harjutustest võib esmapilgul tunduda tavapäratu, võib-olla isegi koomilisena. Neil kõigil on siiski oma eesmärk ja kasutegur, mida iga harjutuse juures lähemalt selgitan. Niisiis võib see raamat pakkuda sulle lihtsalt rõõmsat meelelahutust ja ajaviidet, ja selle üle oleks mul ainult hea meel. Vargsi aga loodan, et ammutad raamatu lugemisest suuremat kasu, noppides raamatu lehtedelt mõne idee, millega saad rõõmu valmistada nii oma klientidele, tööandjale kui ka iseendale. Mõnusat lugemist! Piret Bärg on teenindus- ja suhtlemiskoolitaja. Piret on enam kui 20 aasta jooksul teinud koostööd paljude suurepäraste klientidega nii riigi- kui ka erasektoris. Koostöö eriilmeliste teenindusorganisatsioonidega on raamatu loomise peamiseks inspiratsiooniallikaks.

Märksõnad:
ettevõtted
organisatsioonid
asutused
suhted
käitumine

Hind: 15,00 EUR
Teema Juhtimine ja personalitöö alla viimati lisatud:

Piret Bärg, Neljamõõtmeline teenindus,
KlienditeenindusKeskus, 2017, hind: 15,00 eurot

Ivo Kallas, Aktuaalsed probleemid personalitöös,
Agitaator, 2007, hind: 5,00 eurot

Kristi Malmberg, Tahte tekitajad,
Äripäev, 2005, hind: 13,00 eurot

Hannes Kulbach, Margit Saar, Marje Einre, Kristin Kuusk, Klaire Kolmann, Bürooleksikon,
Estada Kirjastus, 2003, hind: 25,00 eurot

Rudolf Steiger, Inimesekeskne juhtimine. Juhiseid tsiviil- ja sõjaväejuhtidele,
Fontes, 1997, hind: 15,00 eurot

Kristiina Räägel, Tants ümber tööposti,
Pegasus, 2004, hind: 15,00 eurot

Richard Boyatzis, Daniel Goleman ja Annie McGee, Loomulik juhtimine emotsionaalse intelligentsuse jõuga,
Väike Vanker, 2003, hind: 26,00 eurot

David A. Garvin, Otsuste tegemine. Asjatundlikud lahendused igapäevastele probleemidele,
Äripäev, 2010, hind: 4,00 eurot

James McGrath, Bob Bates, Suurte juhtimisteooriate väike käsiraamat,
Äripäev, 2016, hind: 25,00 eurot

Erle Nõmm, Reet Valgmaa, Grupiprotsessid ja nende juhtimine,
Tesserakt, Avatud Hariduse Liit, Õppekeskus Tõru, 1995, hind: 9,00 eurot



Juhtimine ja personalitöö all on 19 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud