Teema: Juhtimine ja personalitöö
Pealkiri:
Neljamõõtmeline teenindusAutor(id): Piret Bärg
Kirjastus: KlienditeenindusKeskus
Linn:
Aasta: 2017
Originaalkeel:
ISBN: 9789949817191
Lehekülgi: 320
Seisukord: normaalses korras raamat, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Kas sa töötad teenindusmaailmas? Väga tore. See raamat on mõeldud just Sulle. Kirjutasin raamatu klienditeenindusest, mille rõhuasetus on pisut teistsugune kui enamikus teenindust kajastavates allikates. Olen tagaplaanile jätnud kõik keerulised definitsioonid, kuivteoreetilised mudelid ja tee-ära-tee-loetelud. Räägime teenindusest lihtsalt ja igapäevaselt, nii nagu seda teevad kaks teenindajat omavahel: sina ja mina. Kirjeldan raamatus ühte unikaalset teenindusmudelit – neljamõõtmeline teenindus. See on minu hinnangul üks universaalsemaid ja loogilisemaid teenindusmudeleid. Ja mis peamine, seda on võimalik järgida igas teenindusvaldkonnas. Olen aastate jooksul analüüsinud tuhandeid teenindussituatsioone ja pannud tähele, et superteenindajat eristab tavalisest just sellele mudelile tuginev teenindusstiil. Ka sina saad, tuginedes neljamõõtmelisele teeninduse mudelile, edukalt lahendada ükskõik millise teenindusolukorra. Mõnusaks inspiratsiooni varamuks on siin kindlasti ka raamatus kirjeldatud teeninduslood Eesti teenindusest. Kõiki neid lugusid ühendab üks omadus: viimases kui ühes on peidus positiivne uba. Lisaks ootavad sind raamatu lehtedel harjutused, mis aitavad sul uued teenindusideed hõlpsamalt kasutusele võtta. Nii mõnigi neist harjutustest võib esmapilgul tunduda tavapäratu, võib-olla isegi koomilisena. Neil kõigil on siiski oma eesmärk ja kasutegur, mida iga harjutuse juures lähemalt selgitan. Niisiis võib see raamat pakkuda sulle lihtsalt rõõmsat meelelahutust ja ajaviidet, ja selle üle oleks mul ainult hea meel. Vargsi aga loodan, et ammutad raamatu lugemisest suuremat kasu, noppides raamatu lehtedelt mõne idee, millega saad rõõmu valmistada nii oma klientidele, tööandjale kui ka iseendale. Mõnusat lugemist! Piret Bärg on teenindus- ja suhtlemiskoolitaja. Piret on enam kui 20 aasta jooksul teinud koostööd paljude suurepäraste klientidega nii riigi- kui ka erasektoris. Koostöö eriilmeliste teenindusorganisatsioonidega on raamatu loomise peamiseks inspiratsiooniallikaks.
Märksõnad:
ettevõtted
organisatsioonid
asutused
suhted
käitumine
Hind:
15,00 EURTeema
Juhtimine ja personalitöö alla viimati lisatud:
Piret Bärg, Neljamõõtmeline teenindus,
KlienditeenindusKeskus, 2017, hind: 15,00 eurot
Ivo Kallas, Aktuaalsed probleemid personalitöös,
Agitaator, 2007, hind: 5,00 eurot
Kristi Malmberg, Tahte tekitajad,
Äripäev, 2005, hind: 13,00 eurot
Hannes Kulbach, Margit Saar, Marje Einre, Kristin Kuusk, Klaire Kolmann, Bürooleksikon,
Estada Kirjastus, 2003, hind: 25,00 eurot
Rudolf Steiger, Inimesekeskne juhtimine. Juhiseid tsiviil- ja sõjaväejuhtidele,
Fontes, 1997, hind: 15,00 eurot
Kristiina Räägel, Tants ümber tööposti,
Pegasus, 2004, hind: 15,00 eurot
Richard Boyatzis, Daniel Goleman ja Annie McGee, Loomulik juhtimine emotsionaalse intelligentsuse jõuga,
Väike Vanker, 2003, hind: 26,00 eurot
David A. Garvin, Otsuste tegemine. Asjatundlikud lahendused igapäevastele probleemidele,
Äripäev, 2010, hind: 4,00 eurot
James McGrath, Bob Bates, Suurte juhtimisteooriate väike käsiraamat,
Äripäev, 2016, hind: 25,00 eurot
Erle Nõmm, Reet Valgmaa, Grupiprotsessid ja nende juhtimine,
Tesserakt, Avatud Hariduse Liit, Õppekeskus Tõru, 1995, hind: 9,00 eurot
Juhtimine ja personalitöö all on 19 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!