Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Seitsmendas läänes""Estland""Rahutu sirge. Raamat ühest meridi..""Tarantel""Sõnakehv""Koolikoka raamat""Legendide aeg. New York Times'i be..""Mälestusi ja vaatlusi""Sport. Täielik illustreeritud kä..""Juturaamat""Sotsialistlik Põllumajandus 1962/..""Tallinn 1:25000""Suur paha hunt""Jutustused""Świat Mody 1989/90 Осень/З..""Tahan tunda, et elan""Seitsme küla teedel (jutustused)""Seitse venda""Sõiduraamat""Miki-Hiire ''Kamasuutra''""Tiivasirutus""Muki jõulud""Kõrbe ja mere vahel""Seltsimehed. Maailma kommunismi aj..""Surematus""Tallinna kalmistud""Eesti-Esperanto sõnastik""Eesti teed '89. Estonian roads. 1:..""An Autobiography Or The Story Of M..""Klooster""Aeglase leegiga""Mis on maailmaruumis. Pilte meie j..""Meistermängur (2. osa)""Mis ei tapa, teeb tugevaks. New Yo..""Leidmata""In Office Hours. Lucy Kellaway""Nimed marmortahvlil III""Reisid Euroopa kultuuripiirkonna r..""Maailma loodusravi entsüklopeedia..""Vürstitar Sonja""Sügavad veed. New York Times'i be..""Küsimused kõikidele vastustele""Salajane tund. New York Times'i be..""Topeltmäng. New York Times'i best..""Hingeteelise märkmeraamat""Kultuurilugu kirjapeeglis. Johanne..""Surm silme ees. New York Times'i b..""Stone Cold (Camel Club #3)""Taaniel Tümmi tähelend""Kauni kerjaja juhtum""Sinasilmitsi Siberiga""Kehakõne. Kuidas endast positiivn..""Sabrina, teismeline nõid (20. osa..""Sinine tass""Põhjanael""Come Pour the Wine""Käsitöö album 9. Noortele""Mäss ''Bounty'' pardal""Kui sõidad Saksamaale... Reisijuh..""Kodumaja""1000 kaunist paika, kust leida vai..""Pangapettus""Teela 1. jagu""Kedagi ei saa usaldada. New York T..""Best movies of the 90s""Siidpehme õudus""Supilinna armastajad (mälestusrom..""Meie, keda polnud""Salamõrtsuka õpilane""Oska olla enda psühholoog"
70 tk kogusumma: 538,70 EUR

Teema:
Pealkiri: Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad
Autor(id): Heli Tooman

Kirjastus: TPÜ kirjastus
Linn:
Aasta: 2003
Originaalkeel:
ISBN: 998558287X
Lehekülgi: 368
Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Seisukord:
Suurus: pehmes köites

Sisu:
Väitekiri keskendub teenindusühiskonna vajadustele vastava teeninduskultuuri ja ja selle loomiseks vajalike haridusmuutuste uurimisele. Miks räägitakse Eestis vähe teenindusühiskonnast ja sellega kaasnevatest muutustest, sh vajadusest arendada teeninduspädevusi? Kas teadvustatakse, et teenindamine on seotud üldise kultuuri ja inimeste elukvaliteediga? Millise hinnangu saaks anda Eesti praegusele teeninduskultuurile? Millist kultuuri vajab teenindusühiskond? Kes peaks olema sellise kultuuri loojaks ja arendajaks? Kui haridussüsteem, siis kuidas? Kas Eestis tuntakse teenindusõppe printsiipe, mille abil on paljudes riikides suudetud vähendada lõhesid ühiskonna vajaduste ja hariduse vahel? Neile ja veel paljudele küsimustele on püütud väitekirjas vastuseid leida. Uurimistöö raamistik on multidistsiplinaarne, kuid selle keskmes on inimene, tema teenindamine ja ettevalmistamine teenindusrollide täitmiseks ühiskonnas ja ühiskonnakodanikuna.

Märksõnad:
suhted
käitumine
majandus
äri

Sari: TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee
Teenindusühiskond, teeninduskultuur ja klienditeenindusõppe kontseptuaalsed lähtekohad, Heli Tooman, TPÜ kirjastus 2003 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud