Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetestAutor(id): Jim Collins
Kujundaja: Artur Borissenko, Kalle Müller
Kirjastus: Väike Vanker
Linn: Puhja
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Airi Enge, Küllike Lengi-Cooper, Riina Vällo
ISBN: 9985934776
Lehekülgi: 288
Seisukord: kaaned kohati kulunud ning kiletatud, sisu korras, ümbrispaber osaliselt olemas ja kaantele kleebitud, raamatukogust kustutatud eksemplar templite ja kirjetega
Mõõdud: 163 × 238 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
#T291# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.
* Mis eristab suurepärast ettevõtet teistest, lihtsalt headest ettevõtetest?
* Millised on tingimused, mis võimaldavad ettevõttel muutuda heast suurepäraseks?
* Mida peaksid silmas pidama head või isegi tagasihoidlikud ettevõtted, et areneda suurepäraseks?
Neile küsimustele vastuse leidmiseks analüüsis Jim Collinsi poolt juhitud uurimisgrupp enam kui 500 USA edukamat ettevõtet, mis olid oma tööstusharu keskmisest võhemalt kolm korda paremad ja hoidsid seda tased järgemööda vähemalt 15 aasta jooksul.
Et välja selgitada nende edu saladus, püüti teada saada, mis on nendes ettevõtetes erilist ja ühist. Võrdluseks valitut tuntud ja head, kuid mitte üliedukad firmad: Coca-Cola, Intel, General Electric jt.
Harvars Business Review arvas «Heast suurepäraseks» 2001. aasta 10 parima äriraamatu hulka.
Originaali pealkiri: Good to great
Märksõnad:
eestvedamine
juhtimisvõime
juhtimismeetodid
võrdlevuuringud
strateegiline planeerimine
organisatsiooniarendus
muutused
tehnoloogilised uuendused
ettevõtted
edukus
Ameerika Ühendriigid
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Mihkel Veiderma (koostaja), Eestile mõeldes,
Teaduste Akadeemia Kirjastus, 2001, hind: 4,00 eurot
EÜE jälg. Pildikesi üliõpilasnoorsoo elust,
Varrak, 2013, hind: 16,00 eurot
Asko Miettinen, Lasse Rikkinen ja Juhan Teder, Ettevõtlus II. Äriideest, äriplaanist, ettevõtte rajamisest ja kasvust,
Külim, 2008, hind: 10,00 eurot
Jim Collins, Heast suurepäraseks. Saladuse võti: mis eristab tippfirmasid lihtsalt headest ettevõtetest,
Väike Vanker, 2002, hind: 15,00 eurot
Dan S. Cohen, John P. Kotter, Muudatuste keskmes,
Pegasus, 2004, hind: 18,00 eurot
John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Ideemüük. Hea mõtte päästmine mahatrampijate eest,
Äripäev, 2011, hind: 16,00 eurot
Kaie Kerem ja Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
Külim, 2004, hind: 13,00 eurot
articles by Scott Diel, Steven Roman, Scott Abel; editor Scott Diel, Foreign Investors in Estonia. 15 Case Studies,
Enterprise Estonia, 2010, hind: 6,00 eurot
NSV Liidu Rahandusministeerium, Eesti NSV Rahvamajanduse Nõukogu Tehnilise Informatsiooni Büroo, Raamatupidamise ühtse žurnaal-orderi vormi rakendamise juhend,
NSV Liidu Rahandusministeerium, 1961, hind: 4,00 eurot
Enno Alliksaar, 125 aastat Järvakandi klaasitööstust,
Järvakandi Arendusselts, 2005, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2378 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!