Parem teenindamine Kuidas enesearenduse Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Стихотворения. Поэ..""Ahjualune""Colourful Carpets (Lapikirja ja la..""Arbati lapsed""Sõda ja rahu IV""Udujutt""Määramata ajaks Siberisse""Hõõguv rist. Lemberomaan ühe la..""Parem vait olla""Nad olid. Meie oleme. Nemad tuleva..""1001 ladina sententsi eesti vastet..""Rasked kõnelused. Kuidas ebamugav..""Soome-ugri sõlmed 2010-2011""Seinteta tuuletuba [luuletused]""Debby võrgutused""Mis? Millal? Kuidas? Tahan teada m..""Otse aia taga""Хроники Хоукмуна. ..""Eesti kodu 50. Bradford 1955-2005""Suurepärase ema käsiraamat""Kuningamaa""Knulp. Kolm lugu Knulpi elust""Oma luulet ja võõrast""Nils Holgerssoni imeline teekond l..""Lambakoer Monty""Tširi-biri-bom""Kreutzwald ja Eesti rahvusliku kir..""Läti eestlased. Ajalugu, keel ja ..""Meie Repertuaar 1987/4. Dramaturgi..""Tuuletuba""Laeka lähedus""Блудные братья""Pilditegu. Frankfurdi Adorno-loeng..""Õnnistatud needus""Gori. Elust ja tööst""Meie teekond vabadusse. he perekon..""Rohelised aasad""Väike draakon ja päkapikud""Elementaarmatemaatika ülesannete ..""Arvo Ratassepp meie meeltes [mäle..""Eestimaine ingel. Sonetid""Timm Thaleri nukuteater ehk Müüd..""Draama Liivimaal""Laul tsaar Ivan Vassiljevitšist, ..""Täheaeg 5. Süütalastepäev""Rott Amadeus, supitirin ja muud ke..""Aastad Boriss Pasternakiga ehk Aja..""Imperfektsionistid""Asustatud saar""Tartumaa mõisad""Läki metsa!""Isade maa. Eesti lugu""Tsatsiki ja armastus""Kuldne mõõk. Lugusid Kotovskist""Kehale meeldib tõde""Looduse taskuraamat""Juunist juunini"
57 tk kogusumma: 497,50 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Naessen
Kujundaja: Kaanekujundus: Piia Maiste


Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Silvi Nemvalts
ISBN: 9985204476
Lehekülgi: 120

Seisukord: normaalses korras raamat

Mõõdud: 170 × 239 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis pehmekaaneline raamat

Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071

Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad.

Originaalkeelne pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
isiksuseomadused
isiksuse areng
õppematerjalid

Hind: 7,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

David Bornstein, Kuidas muuta maailma? Sotsiaalsed ettevõtted ja uute ideede jõud,
Fontes, 2005, hind: 18,00 eurot

Rein Toomla, Eesti erakonnad,
Eesti Entsüklopeediakirjastus, 1999, hind: 6,00 eurot

Stefanie Babst, Terav pilk. Julgus muuta kurssi,
Postimees Kirjastus, 2023, hind: 17,00 eurot

Raul Rebane, Hirmust eduni. Meediasuhtluse 8 reeglit,
Menu Meedia OÜ, 2019, hind: 17,00 eurot

Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot

Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot

Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot

Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud