Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kangelane ja lindprii. Kuidas luua arhetüüpidele tuginevaid väljapaistvaid brändeAutor(id): Margaret Mark, Carol S. Pearson
Kujundaja: Heiko Unt, Ede Dreikurs, Karel Korp
Kirjastus: Fontese Kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 2002
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Kadre Vaik
ISBN: 9985935667
Lehekülgi: 326
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Seisukord: normaalses korras raamat
Mõõdud: 148 × 208 mm
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Tänapäeva erakordselt konkurentsitihedas ja keerulises maailmas on efektiivse marketingi eeltingimuseks oskus mõista ja ära kasutada arhetüüpseid tähendusi - leida oma brändi hing ning väljendada seda nii, et see haakuks universaalsete tunnete ja instinktidega. Selliste sügavate psüühikakihtide mõistmise ja ärakasutamisega mitte ainult ei anta brändile tähendus, vaid sellega võivad firmad ka suurendada turuosa ja kasvatada oma turuväärtust.
"Kangelane ja Lindprii" pakub välja selgelt struktureeritud süsteemi, mida võivad järgida kõik äri- ning marketingispetsialistid. Lugejad õpivad mõistma oma tootekategooria sügavamat tähendust, et osata "omistada" seda ka oma brändile.
Juhtides lugeja tähelepanu igas turundusprotsessi etapis varjul olevale kasutamata potentsiaalile, näitavad autorid ka seda, kuidas brändi ajalugu saab alguse tootest endast ja et seda on võimalik edasi anda mitte ainult reklaami, vaid ka ürituste, avalike suhete, organisatsiooni sisekultuuri/sisepoliitika ja heategevuse abil. Raamatu põnev haripunkt seob selle kõik kokku arutluseks, kuidas tootekategooria sügavam tähendus võib olla inspiratsiooniallikaks haruldase ja vastupandamatu brändi sünnile.
Eessõna: Anu-Mall Naarits
Originaali pealkiri: The hero and the outlaw. Building extraordinary brands through the power on archetypes
kaubamärgid, brändid, arhetüübid, tootearendus, turundus, majandus, äri
Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu / Pärnu Konverentsid
Hind:
15,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
E. A. Jameson, Miljonid eimillestki,
Kupar, 1991, hind: 6,00 eurot
Koostanud Leo Mõtus ja Galina Varlamova, Eesti Teaduste Akadeemia aastaraamat XIV. Annales Academiae Scientiarum Estonicae (41) 2008,
Eesti Teaduste Akadeemia, 2009, hind: 4,00 eurot
Rudolf Werneburg, Juhtimistöö ratsionaliseerimine,
Valgus, 1972, hind: 4,00 eurot
Töö ja juhtimise teaduslik organiseerimine,
Eesti Raamat, 1968, hind: 4,00 eurot
Roberto Saviano, Gomorra. Reis camorra äriimpeeriumisse ja võimuunelmasse,
Varrak, 2009, hind: 20,00 eurot
A. Artemjeva, V. Maksakovski, S. Rakovski, I. Smidovitš ja M. Solovjova, Välisriikide majandusgeograafia X klassile,
Valgus, 1989, hind: 7,80 eurot
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Rikas isa, vaene isa. Sellest, mida rikkad õpetavad oma lastele raha kohta, mida vaesed ja keskklass aga ei tee!,
Sinisukk, 2005, hind: 11,00 eurot
Inga Stelmak, Juhi ja ettevõtja raharaamat I. Ettevõtte finantsidest lihtsalt ja selgelt,
Six Apples, 2013, hind: 20,00 eurot
Jim Collins ja Morten T. Hansen, Valik olla suurepärane. Määramatus, kaos ja õnn - miks neist hoolimata mõnel kõik õnnestub?,
Küppar & Ko, 2012, hind: 12,00 eurot
Raamatupidamise toimkonna juhendid 2011,
Teataja Kirjastus, 2011, hind: 4,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2378 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!