Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendileAutor(id): Malle Karjatse
Kujundaja: Maaja Kukerman
Kirjastus: Ilo
Linn: Tallinn
Aasta: 1998
Originaalkeel:
ISBN: 9985571800
Lehekülgi: 96
Seisukord: kulunud kaaned, raamatukogust kustutatud eksemplar, sisu normaalses korras
Mõõdud: 135 × 215 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 052
See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!
majandus, äri
Hind:
4,50 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot
Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot
Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot
Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot
Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot
Anti Kidron, Ärijuhtimise psühholoogia,
Mondo, 2004, hind: 4,50 eurot
Wallace D. Wattles, Rikkaks saamise teadus. 21. sajandi tarbeks ajakohastatud,
Piligrim, 2011, hind: 18,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!