Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
10 sammu ideaalse kingituseni. Ärimeenete käsiraamatAutor(id): Mari-Liis Kallismaa, Riho Vaher
Kujundaja: Eti Lillemäe ja Lilli Talumaa
Kirjastus: Stillabunt
Linn: Tallinn
Aasta: 2017
Originaalkeel:
ISBN: 9789949817917
Lehekülgi: 135
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 210x150
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Ärimeenete ja reklaamkingituste olulisust turunduses kiputakse sageli alahindama, delegeerides nendega tegelemise assisteerivatele jõududele. Selline suhtumine on lühinägelik, sest ärimeene „töötab“ enamasti palju kauem kui mistahes muu turunduse tööriist. Kvaliteetne kingitus võib kinkija turundussõnumit edastada isegi aastaid. Samuti loob nutikas meene positiivse emotsiooni ning võimaldab väga täpselt kingi saajate sihtrühma määrata. Seetõttu on ärikingituste kontseptsiooni sidumine üldise turundusstrateegia ja tegevusplaaniga enam kui vajalik.
Mõte kirjutada ärimeenete käsiraamat koorus välja meie mõlema mentoritööst Marketingi Instituudis, kus oleme nõustanud ja koolitanud nii suuri kui väiksemaid ettevõtteid. Selgus, et vajadus koondada meenete ja reklaamkingituste teema terviklikult ühtede kaante vahele on selgelt olemas, kuna varem pole Eestis selles vallas teadaolevalt ühtki käsiraamatut välja antud. Nii ongi meie raamatu eesmärgiks olla praktiline teejuht ärikingituste valdkonna korraldamisel ja teenusepakkujatega suhtlemisel. See on abimeheks kõigile, kes ärikingituste tellimisega kokku puutuvad: alates turundusspetsialistidest ja juhiabidest kuni ärijuhtideni.
Ärimeenete käsiraamat käib samm-sammult läbi kogu meenete ja kingituste tellimise protsessi. Sissejuhatuseks teeme põgusa ülevaate ärikingituste ajaloost, mis ulatub enam kui 200 aasta taha. Seejärel avame ärimeenete rolli 21. sajandi turundusstrateegias ja kirjeldame kingitustele rajatud edukaid turunduskampaaniaid nii Eestist kui piiri tagant. Räägime etiketist ning erinevate kultuuride ootustest kingitustele, selgitame meenekontseptsiooni ja tervikliku kingitusteportfelli loomist ning toome välja ärimeenete nõudmised stiiliraamatule (CVI). Kui taustateadmised on selged, jõuame miljoni dollari küsimuseni - kuidas jõuda eristuva ja laineid lööva ärimeeneni? Anname hea loovlahenduse leidmiseks nippe ning toome näiteid meenemaailma eepilistest edulugudest ja ka ebaõnnestumistest. Selgitame enimlevinud töötlustehnikaid ning kingituste toorikute kvaliteedi kontrollimist. Olulise aspektina käsitleme ka ärimeenete eelarvestamist ja koguste planeerimist. Eraldi peatükk on pühendatud meenete tasuvusele ja selle hindamise mõõdikutele, Sissejuhatus ärimeenete maailma sest lisaks hinnale on ärikingituste rentaablus oluline võtmenäitaja. Viimases osas võtame kokku ärimeenete tulevikutrendid alates jagamismajandusest kuni neuroteadusteni. Peatükkide lõppu oleme loonud kokkuvõtva meelespea ning lisanud paljude teemade laienduseks praktiku kommentaari ja teemakohase harjutuse, et saaksid loetu üle mõtiskleda just oma organisatsiooni võtmes.
Natuke ka meist ja meie kogemusest. Riho Vaher on reklaamkingituste alal töötanud alates aastast 2001, sellest enam kui kümme aastat olnud ettevõtja. Riho on õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis haldusjuhtimise erialal ning omandab praegu sealsamas finantsjuhtimise oskusi. Mari-Liis Kallismaa on ärimeenete ja turunduse valdkonnas tegutsenud enam kui kümme aastat ning töötanud nii tellija kui ka teenusepakkuja poolel. Ta on kaitsnud Tartu Ülikoolis magistrikraadi rahvusvahelise turunduse suunal. Praegu oleme mõlemad ametis oma loodud turundusagentuuris Stillabunt, kus pakume koos heade kolleegidega lisandväärtust klientide turundustegevustes. Oma karjääri jooksul oleme ärimeenetega varustanud enam kui 1500 ettevõtet ning pakkunud välja üle 10 000 loovidee, mis on realiseerunud näiteks ligi 2,5 tonnis kruusides, enam kui 150 000 pastapliiatsis ja paljudes teistes reklaamkingitustes. Tänu klientide usaldusele oleme tänaseks need, kes me oleme.
Variantpealkiri Kümme sammu ideaalse kingituseni : ärimeenete käsiraamat
Märksõnad:
OÜ Stillabunt
Eti Lillemäe ja Lilli Talumaa
kingitused
suveniirid
reklaam
firmastiil
ettevõtte kuvand
tootedisain
turundusstrateegiad
käsiraamatud
Hind:
22,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 14,00 eurot
Mai Palmipuu. Toimetanud: Argo Sieger, Majandusaasta aruande koostamine 2013. CD plaat PUUDUB!!!,
Pandekt OÜ, 2013, hind: 15,00 eurot
Maaja Vadi, Müügisuhtlemine,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
August Aarma, Vello Vensel, Statistika teooria põhikursus,
Külim, 1996, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2315 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!