Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet, Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet, Matt Watkinson, Äripäev 2016 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

Ostukorv on tühi

Teema:
Pealkiri: Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet
Autor(id): Matt Watkinson
Kujundaja: Janek Saareoja


Kirjastus: Äripäev
Linn:
Aasta: 2016
Originaalkeel:
Tõlkija: Epp Velbri
ISBN: 9789949560608
Lehekülgi: 240
Sari: Äripäeva raamat

Seisukord:
Suurus: kõvas köites

Sisu:
Kliendid on võimsad, neil on kõva hääl, nende käes on õigus valida ja nende ootused on suuremad kui kunagi varem. Sellegipoolest saab igaüks luua hea kliendikogemuse.Kliendikogemus ei piirdu ainult toote või teenuse ostmisega. Selle alla kuulub kliendi igasugune kokkupuude ettevõttega, alates reklaami nägemisest kuni toote kasutusmugavuse ja lepingu lõpetamiseni. Kliendikogemusega tuleb arvestada ettevõtte ja toote loomise algusest peale tegevuse igas aspektis.Veebikaubanduse ja sotsiaalmeedia ajastul määrab kliendikogemus ettevõtte edukuse. Enam ei takista miski teise ettevõtte poole pöördumast. Tänapäeva avatud maailmas on ettevõttel väga raske teeselda, et ta on miski, mida ta tegelikult ei ole. Brändi määratleb see, mida tarbijad üksteisele räägivad, mitte aga see, mida bränd püüab tarbijale enda kohta rääkida.Selles raamatus on 10 põhimõtet, mida saab oma klientide kogemuse parandamiseks järgida igaüks, olenemata tegevusalast. Muudatused, mida kliendid hindavad, ei pruugi sugugi olla keerulised ega hirmkallid.Suurbritannia juhtimisinstituudi (CMI) ja Briti Raamatukogu aasta parim juhtimisraamat 2014.

Märksõnad:
psühholoogia
majandus
äri
suhted
käitumine

Sari: Äripäeva raamat

Hind: - Hetkel on otsas*

*Jäta enda märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.

Teema alla viimati lisatud:



all on 0 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet, Matt Watkinson, Äripäev 2016 | vanaraamat.ee
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet, Matt Watkinson, Äripäev 2016 | vanaraamat.ee
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet, Matt Watkinson, Äripäev 2016 | vanaraamat.ee
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet, Matt Watkinson, Äripäev 2016 | vanaraamat.ee
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet, Matt Watkinson, Äripäev 2016 | vanaraamat.ee
Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet, Matt Watkinson, Äripäev 2016 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud