Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
TurundusuuringAutor(id): Ann Vihalem
Kirjastus: Külim
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel:
ISBN: 9985850785
Lehekülgi: 152
Sari: Majandusraamat 2-69
Seisukord: v
Mõõdud: 165 × 235 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmete kaantega
Sisu:
Turunduse ja turu tundmine aitab ettevõttel paremini end tarbijatele tutvustada, toodet turule viia, seal kinnistuda ning edukalt ja pikaajaliselt tegutseda. Turundusuuring ongi kõige tõhusam vahend turunduse ja turu tunnetamisel. Turundusuuringu tellimine ja ka lihtsama uuringu ise tegemine ning tulemuste tõlgendamine eeldab turunduse uurimise printsiipide mõistmist ja nende elluviimist eri olukordades. Siin püüabki abiks olla käesolev raamat, mis rõhutab eelkõige turundusuuringuga saadud info kasutamisoskust ja rakendamist. Raamat annab ülevaate turundusliku uurimistöö olemusest, selle organisatsioonist, liikidest ja protsessist. Raamatust leiavad vajalikku teavet nii igapäevaselt turundusega tegelejad - firmajuhid, turundusspetsialistid, algajad turundusuurijad jt - kui ka üliõpilased, kellel turundusuuring on turunduse aluste õppeprogrammi üheks osaks.
Märksõnad
turundusuuringud
uurimismeetodid
turu-uuringud
õppematerjalid
Sari: Majandusraamat 2-69
Hind:
8,00 EUROtsing autori järgi:
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008, hind: 24,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing I-II,
Külim, 1993, hind: 8,00 eurot
koostaja Ann Vihalem, Marketing: hind, müük ja reklaam,
Külim, 1996, hind: 3,00 eurot
Ann Vihalem, Marketing II,
Külim, 1993, hind: 5,00 eurot
Tallinna Tehnikaülikool ; koostaja Ann Vihalem, Turunduse alused. Harjutusvihik,
Tallinna Tehnikaülikool, 1995, hind: 4,50 eurot
Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut, Marketing I,
EMI kirjastus, 1993, hind: 5,00 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Rahvusvaheline turundus,
Külim, 1999, hind: 3,50 eurot
Koostanud Ann Vihalem, Marketing: turg, toode ja tarbija,
Külim, 1997
Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2003
Teema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Koostanud Ann Vihalem, Turunduse alused,
Külim, 2008, hind: 24,00 eurot
Jan Willem Bultje, Malta. Euroopa Liidu maad ja rahvad,
Ilo, 2006, hind: 6,00 eurot
Roger E. Allen, Puhh ja juhtimise kunst. Kus Väga Imetlusväärne Puhh ja tema sõbrad tutvuvad ühe Väga Tähtsa Asjaga,
Olympia, 2000, hind: 12,00 eurot
Olavi Kärsna, Pisiettevõtja käsiraamat. Ainuomanik-juhataja, füüsilisest isikust ettevõtja ja vabakutselise loovisiku praktiline abimees,
Ilo, 2009, hind: 18,00 eurot
Andres Arrak, Raul Eamets, Toomas Karm, Tõnis Mets, Raul Omel, Romet Rand, Viktor Trasberg, Helina Vigla, Avo Viiol, Endriko Võrklaev, Majanduse ABC,
Audentes-Avatar, 2002, hind: 6,00 eurot
Tiiu-Reet Kõrven, Dokumendihaldus. Ettevõtte haldus- ja personalidokumendid,
Külim, 2000, hind: 9,00 eurot
Erti Luik, E-turunduse alused,
2008, hind: 10,00 eurot
Brian Tracy, Omal jõul miljonäriks. 21 saladust, kuidas saavutada majanduslik sõltumatus kiiremini ja lihtsamalt, kui sa arvasid,
Hermes OÜ, 2006, hind: 14,00 eurot
Robert S. Kaplan, Robin Cooper, Kulu ja tulemus,
Fontes, 2002, hind: 22,00 eurot
Mariana Mazzucato, Missioonimajandus,
Varrak, 2021, hind: 15,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2294 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!