Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kasvuhäkkimine. Kuidas praegu kõige kiiremini kasvavad ettevõtted edu saavutavadAutor(id): Sean Ellis, Morgan Brown
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2021
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaja Riikoja
ISBN: 9789916635018
Lehekülgi: 336
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Ligi 87% ettevõtetest on vähemalt korra sattunud kasvu tuntava aeglustumise faasi, kusjuures kasvuseisaku kümnendil kaotati keskmiselt 74% turuväärtusest. Enamasti on seisaku põhjusteks raskused olemasolevate toodete või teenuste uuendamisel ja uute loomisel, samuti ennatlik tuumikäri hülgamine. Probleemid, mida saab kasvuhäkkimise kui meetodi abil kuluefektiivselt lahendada.
Kasvuhäkkimine on Silicon Valley üks kuumimaid meetodeid, mis seisab näiteks Pinteresti, BitTorrenti, Uberi, LinkedIn’i ja kümnete teiste ükssarvikute taga. Levinud müüt nende murrangulise kasvu kohta ütleb, et nad tulid välja lihtsalt uskumatult nutika äriideega. Maailma muutvad tooted ei sündinud aga ootamatust taipamisest, õnnelikust juhusest ega geniaalsest ideest, vaid uute ideede metoodilisest kiirtulest, nende proovimisest tootearenduses ja turunduses, mida paralleelselt toetas kliendikäitumise süsteemne analüüs.
Kasvuhäkkimine lammutab tavapärase müüri turunduse ja inseneride vahel. Vaid nii saab avastada uusi, tootes peituvaid turundusnurki, mida saab ära kasutada üksnes suurema tehnilise taipamise korral. Lootustandvate ideede tempokas testimine ja nende objektiivsete mõõdikute abil hindamine aitab märksa kiiremini mõista, millised ideed on väärtuslikud ning millised tuleb üle parda heita. Nõnda saab raiskava, aegunud ja tõestamata lähenemise asendada turul testitud ja andmepõhiste alternatiividega.
Tegemist on esimese praktilise kasvuhäkkimise teejuhiga autoritelt, kellest üks kuulub selle meetodi loojate ja teine parimate praktikute hulka. Teejuht, mida saab kohandada igale meeskonnale, igale ettevõttele, igale tegevusalale.
Originaali pealkiri Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success. Eesti keeles
Märksõnad:
AS Äripäev
majandus
Hind:
31,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Eliyahu M. Goldratt, Asi pole vedamises. Järg romaanile Eesmärk,
Fontes, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Kriitiline ahel. Romaan projektijuhtimisest ja haridusest,
Goldratt Baltic Network, 1999, hind: 14,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot
Pervez Ghauri, Kjell Gronhaug, Äriuuringute meetodid. Praktilisi näpunäiteid,
Külim, 2004, hind: 13,00 eurot
Enn Küng, Rootsi majanduspoliitika Narva kaubanduse küsimuses 17. sajandi teisel poolel,
Eesti Ajalooarhiiv, 1999, hind: 15,00 eurot
Monika Nikitina-Kalamäe, Finantsarvestuse ülesannete kogu,
MR Office, 2017, hind: 17,00 eurot
Hans G. Tonndorf, Kaubanduse ja tööstuse logistika. Kulude vähendamise ja parema teenindamise strateegiad,
Külim, 1998, hind: 7,00 eurot
Gunnar Okk, Koosolekute kokaraamat ehk kuidas juhatada inimesi,
Fontes, 1999, hind: 8,00 eurot
Riigikogu valimised 2003: Kas muutuste lävel?,
TÜ Kirjastus, 2003, hind: 9,00 eurot
Koostanud Rein Toomla, Riigikogu valimised 2011,
TÜ Kirjastus, 2012, hind: 9,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2385 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!