Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Esimesed 90 päeva. Edu saavutamise strateegiad uutele juhtideleAutor(id): Michael Watkins
Kujundaja: Kalle Müller
Kirjastus: Väike Vanker
Linn: Tartu
Aasta: 2007
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Mario Pulver
ISBN: 9789985979273
Lehekülgi: 195
Seisukord: kaaned pisut kulunud, üldiselt normaalses korras raamatukogust kustutatud eksemplar
Mõõdud: 150 × 230 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmes köites
Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 103
Valitsusele antakse enda tõestamiseks 100 päeva, sina saad 90.
Need tegevused, mida sa uuel töökohal esimese kolme kuu jooksul ette võtad, määravad suuresti selle, kas sind saadab edu või läbikukkumine.
Kohanemine uuel ametikohal on võimaluste periood, mil saad alustada värske jõuga ja teha organisatsioonis vajalikke muutusi. Samas on see ka ohtlik periood, kuna sul pole veel välja kujunenud töötavaid suhteid ja sa ei mõista detailselt oma uut rolli.
Kui sul ei õnnestu oma juhikarjäärile üleminekuperioodi jooksul hoogu sisse lükata, seisad hiljem silmitsi ränga ja palju energit nõudva tööga, et kõik tööle hakkaks.
«Esimesed 90 päeva» räägib sellest, kuidas kiirendada üleminekut ja vältida läbikukkumist, ning annab juhiseid selleks, kuidas märgatavalt lühendada aega, mis kulub uue rolli omandamiseks.
Raamat on mõeldud kõigile uutele juhtidele – esmatasemest tippjuhini.
Raamat «Esimesed 90 päeva» räägib juhtide edust ja selle võimalikkusest nende esimestel töökuudel. Just esimesed 90 päeva on kriitiline aeg uues ametis, mis määrab tulevase edu või ebaedu.
Michael Watkinsi raamat täidab tühimiku senises juhtimiskirjanduses ja räägib peamiselt uude (juhi) rolli ülemineku kiirendusest ja vigade vältimisest.
Riina Varts
Eesti Energia personalijuht, PARE juhatuse liige
Originaali pealkiri The first 90 days : critical success strategies for new leaders at all levels. Eesti keeles
Märksõnad:
eestvedamine
juhtimine
võimed
strateegiline planeerimine
Hind:
16,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Ed Michaels, Helen Handfield-Jones, Beth Axelrod, Sõda talentide pärast,
Hermes, 2006, hind: 14,00 eurot
toimetaja Epp Väli; eessõna: Maret Pank, Edukas väikeettevõtlus ääremaal. Ettevõtluse käsiraamat,
Tallinna Tehnikaülikooli Kuressaare Kolledž, 2006, hind: 13,00 eurot
Helje Kaldaru, Mikroökonoomika 1. Majapidamisteooria ja firmateooria (õpik),
TÜ Kirjastus, 1995, hind: 6,00 eurot
Kaie Kerem, Mare Randveer, Mikro- ja makroökonoomika põhikursus,
CAD-süsteemide OÜ, 2001, hind: 8,00 eurot
Kaire Aarna, Andres Kuusik, Tanel Mehine, Ingrid Prinsthal, Liisi Sepp, Marge Seppo ja Kristina Virk, Teadlik turundus,
TÜ Kirjastus, 2010, hind: 30,00 eurot
Friedrich August Hayek, Hukutav upsakus,
Olion, 1997, hind: 14,00 eurot
Mai Palmipuu. Toimetanud: Argo Sieger, Majandusaasta aruande koostamine 2013. CD plaat PUUDUB!!!,
Pandekt OÜ, 2013, hind: 15,00 eurot
Maaja Vadi, Müügisuhtlemine,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 2002, hind: 15,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox, Eesmärk. Pideva arengu protsess,
Fontes, 1998, hind: 19,00 eurot
August Aarma, Vello Vensel, Statistika teooria põhikursus,
Külim, 1996, hind: 6,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2314 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!