Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Jala jälg. Nike algust meenutab selle loojaAutor(id): Phil Night
Kirjastus: Helios
Linn:
Aasta: 2016
Originaalkeel: inglise keel
Tõlkija: Eva Finch ja Kaido Kangur
ISBN: 9789949554867
Lehekülgi: 446
Sari: Taskukas. New York Timesi menuk
Seisukord: tagumine kaan ja osad tagumised lehed niiskust saanud ja lainelised, sisu olemas ja loetav, üldiselt on kaaned normaalses korras
Mõõdud: 115 × 165 mm
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Neis paeluvais memuaarides räägib Nike asutaja ja tegevjuht Phil Knight esimest korda vähetuntud loo ettevõtte alguspäevist, mil see oli riskialdis idufirma, ja selle arenemisest maailma üheks kõige kultuslikumaks, uuenduslikumaks ja tulusamaks kaubamärgiks.
1962. aastal laenas äsja ärikooli lõpetanud Phil Knight oma isalt 50 dollarit ja lõi ettevõtte, millel oli lihtne missioon: importida Jaapanist hea kvaliteedi ja soodsa hinnaga spordijalatseid. Oma laimirohelise Plymouth Valianti pakiruumist müüs Knight esimesel aastal 8000 dollari eest jalavarje. Täna on Nike aastakäive kuni 30 miljardit dollarit. Idufirmade ajastul on Nike kõikide idufirmade eeskuju ja nn vuhhist (Nike logo) on saanud revolutsiooniline, üle maailma tuntud ikoon, mis on üks levinumaid ja äratuntavamaid sümboleid.
Ent Knight, vuhhi varjus olev mees, on alati jäänud salapäraseks. Nüüd jutustab ta neis siirastes, alandlikes, julgetes ja iroonilistes memuaarides esimest korda oma loo. Alustades elu pöördehetkest, kui ta 24-aastasena – pärast seljakotimatka ümber maailma – otsustas asuda tavatule rajale ja alustada oma äri. Äri, mis on dünaamiline ja teistsugune.
Originaali pealkiri Shoe dog. A memoir by the creator of Nike. Eesti keeles
Märksõnad
Knight, Phil, 1938-
Nike (firma)
ettevõtjad
korporatsioonid (maj.)
spordijalatsid
Ameerika Ühendriigid
mälestused
Sari: Taskukas. New York Timesi menuk
Hind:
14,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Anu Reiljan, Ettevõte: teooria ja rakendused,
Võru Täht, 2004, hind: 5,00 eurot
Dave Marcum, Mahan Khalsa ja Steve Smith, Äriline mõtlemine. Kuidas juhtida enda ja oma alluvate mõttetööd?,
Väike Vanker, 2005, hind: 7,00 eurot
Ekspordi alused,
Külim, 1998, hind: 3,50 eurot
Tõnu Mauring, Isiklik müük,
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1997, hind: 7,00 eurot
Guy Browning, Juhtimine rohujuure tasandil,
Varrak, 2003, hind: 0,50 eurot
John P. Kotter, Lorne A. Whitehead, Ideemüük. Hea mõtte päästmine mahatrampijate eest,
Äripäev, 2011, hind: 16,00 eurot
Ekke Lainsalu, Hinna kaitsmise saladused. Täiuslik abivahend, mille abil müüa kallimalt kui seni,
Müügitreeningute Keskus, 2016, hind: 12,00 eurot
Harry Roots, Loenguid organisatsiooniteooriast,
Sisekaitseakadeemia, 2005, hind: 9,00 eurot
Ivo Rull; keeletoimetaja Anneli Sihvart, Populismist. Eneseabiõpik valijatele, käsiraamat poliitikutele,
Rull & Rumm, 2014, hind: 7,00 eurot
Marina Kaas, Eesti ettevõtluse taassünd 1987-1991,
TEA Kirjastus, 2009, hind: 20,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2366 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!