Teema:
Pealkiri:
Neljamõõtmeline teenindusAutor(id): Piret Bärg
Kirjastus: KlienditeenindusKeskus
Linn:
Aasta: 2017
Originaalkeel:
ISBN: 9789949817191
Lehekülgi: 320
Seisukord:
Suurus: pehmes köites
Sisu:
Kas sa töötad teenindusmaailmas? Väga tore. See raamat on mõeldud just Sulle. Kirjutasin raamatu klienditeenindusest, mille rõhuasetus on pisut teistsugune kui enamikus teenindust kajastavates allikates. Olen tagaplaanile jätnud kõik keerulised definitsioonid, kuivteoreetilised mudelid ja tee-ära-tee-loetelud. Räägime teenindusest lihtsalt ja igapäevaselt, nii nagu seda teevad kaks teenindajat omavahel: sina ja mina. Kirjeldan raamatus ühte unikaalset teenindusmudelit – neljamõõtmeline teenindus. See on minu hinnangul üks universaalsemaid ja loogilisemaid teenindusmudeleid. Ja mis peamine, seda on võimalik järgida igas teenindusvaldkonnas. Olen aastate jooksul analüüsinud tuhandeid teenindussituatsioone ja pannud tähele, et superteenindajat eristab tavalisest just sellele mudelile tuginev teenindusstiil. Ka sina saad, tuginedes neljamõõtmelisele teeninduse mudelile, edukalt lahendada ükskõik millise teenindusolukorra. Mõnusaks inspiratsiooni varamuks on siin kindlasti ka raamatus kirjeldatud teeninduslood Eesti teenindusest. Kõiki neid lugusid ühendab üks omadus: viimases kui ühes on peidus positiivne uba. Lisaks ootavad sind raamatu lehtedel harjutused, mis aitavad sul uued teenindusideed hõlpsamalt kasutusele võtta. Nii mõnigi neist harjutustest võib esmapilgul tunduda tavapäratu, võib-olla isegi koomilisena. Neil kõigil on siiski oma eesmärk ja kasutegur, mida iga harjutuse juures lähemalt selgitan. Niisiis võib see raamat pakkuda sulle lihtsalt rõõmsat meelelahutust ja ajaviidet, ja selle üle oleks mul ainult hea meel. Vargsi aga loodan, et ammutad raamatu lugemisest suuremat kasu, noppides raamatu lehtedelt mõne idee, millega saad rõõmu valmistada nii oma klientidele, tööandjale kui ka iseendale. Mõnusat lugemist! Piret Bärg on teenindus- ja suhtlemiskoolitaja. Piret on enam kui 20 aasta jooksul teinud koostööd paljude suurepäraste klientidega nii riigi- kui ka erasektoris. Koostöö eriilmeliste teenindusorganisatsioonidega on raamatu loomise peamiseks inspiratsiooniallikaks.
Märksõnad:
ettevõtted
organisatsioonid
asutused
suhted
käitumine
Hind: -
Hetkel on otsas*
*Jäta enda
märge ootenimekirja, siis saame sulle eelisjärjekorras saata teavituse kui raamat on jälle saadaval.
Soovin teavitust raamatu saabumisel:
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017Palun kontrolli üle punasega märgitud väljad
Vaikimisi me ei teavita raamatukogudest mahakantud, templitega ega keskmisest kulunumas seisukorras eksemplaridest. Kui siiski soovid nende kohta teavitust, siis lisa vastavatele ridadele linnukesed.
Ootenimekirja kandmine on ainult teavituse jaoks, kui raamat saabub poodi. Vormi täitmine ei pane sulle ostukohustust, sest osad väljaanded on haruldasemad kui teised, siis pole meil võimalik kuidagi ennustada täpset aega, millal raamat võib taas müügile tulla.
Teema
alla viimati lisatud:
all on 0 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!