Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Marketing IAutor(id): Ann Vihalem; Eesti Majandusjuhtide Instituut
Kujundaja: J. Malkov
Kirjastus: EMI kirjastus
Linn: Tallinn
Aasta: 1993
Originaalkeel:
Lehekülgi: 205
Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund, Rahandus, juhtimine, ettevõtlus 2-11 1
Seisukord: normaalses seisukorras raamat
Mõõdud: 140 × 200 mm
Suurus: tavaformaadis, pehmete kaantega
Sisu:
#T231# RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL. 116
«Marketing I» käsitleb juhtimist, keskkonda, turgu ja toodet turunduse seisukohalt, lähtudes turunduse sünnimaa Ameerika Ühendriikide ülikoolide õppekavadest. Kuna tegu on sissejuhatava kursusega, ei ole loetust arusaamiseks eelteadmisi vaja. Toodud seisukohti, väiteid ja järeldusi selgitatakse näidetega ameerika turunduspraktikast.
Märksõnad
turundus
õppematerjalid
Sari: Loengumapp. Loengupanga 2. teadussuund, Rahandus, juhtimine, ettevõtlus 2-11
Hind:
5,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Erik Linnaks, Kontserni raamatupidamine,
Külim, 1996, hind: 9,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot
David Bornstein, Kuidas muuta maailma? Sotsiaalsed ettevõtted ja uute ideede jõud,
Fontes, 2005, hind: 18,00 eurot
Rein Toomla, Eesti erakonnad,
Eesti Entsüklopeediakirjastus, 1999, hind: 6,00 eurot
Stefanie Babst, Terav pilk. Julgus muuta kurssi,
Postimees Kirjastus, 2023, hind: 17,00 eurot
Raul Rebane, Hirmust eduni. Meediasuhtluse 8 reeglit,
Menu Meedia OÜ, 2019, hind: 17,00 eurot
Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot
Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2382 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!