Parem teenindamine Kuidas enesearenduse Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"Lõukakivi. Noppeid nelja aastakü..""Sundvalik""How to... Ten stories about Anne a..""Meie ravimtaimed""See kauge hääl""Metsa mõte [artiklikogumik]""Surnud liblikad""Jumalaid hämmastades""Leegitsev süda""Roosa Ritsikas""Tasuja. Villu võitlused""Kaks lasku""Vikerkaar 1987/11""Unustamatu reis [võim ja kirg luk..""Laura läheb parki""Uuendusremont""Kõrk kaamlite markiis""Oxford advanced learner's dictiona..""Täiesti võõrad""Флаги рассказываю..""Uppunud""Lumest lumeni. Luuletusi lastele""Vaikus""Tublid loomad""Lood Kukeleegua linnast I""Kiikuda tuules""Ökoskaudist ökovallani""Diaboliaad""Aastate astmeilt""Stiilimeister""Rumal päike. Luuletused aastaist ..""Balti riikide ajalugu""Pruudi ema""Taimetark III. Meie aia-ajakiri. 3..""Eesti rahvaluule""Vanaemade elutarkus. Head vanaaegs..""Kristiina Lauritsatütar I-III (ko..""Võitlusvennad""Tööstusseadmete remont""60 haigust. Nõuanded arstidelt ja..""Fiasko""Oma rahva lood""Tekstist tekstini 2019. Lugemine j..""Saatekiri""Mihi Hiir 2020/august: eriväljaan..""Kahekordne vikerkaar""Tont ja Facebook""Balmagesi lapsed. Viru ärikast Ee..""Erika Salumäe (jalgrattur)""Ulm sinu eksitas ära""Eesti Vabadussõda koolipoiste sil..""Rasvarull. Kaks sõpra (novellid)...""Akadeemia 2005/4""Kui peate mesilasi... Populaartead..""Anna Svärd""Punaste kõrvadega vaimud""Rukis loob pead""Akadeemia 1999/3""Elaboration of IVB group metal oxi..""Duende. Flamenkot avastamas""Maastikuhooldus""Luule ja tõde""Sellised nad on... iirlased""Die Judojungs""Der große Peter und der kleine Pe..""Tuuletuba""Theory of vibronic transitions wit..""Hallaaegade algus""Здравствуй, Москва..""Juhtimistöö ratsionaliseerimine""Kapteni nukk""Turunduse võtmeisikud 2011""Õnneks oled mul sina""Evolutionary separation of mercury..""Akadeemia 2005/5""Tundmata palu""Kas võit või surm I""English. Form 10""Suur toiduallergia käsiraamat. To..""Akvaarium"
80 tk kogusumma: 668,90 EUR

Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri: Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu
Autor(id): Lars-Olof Naessen
Kujundaja: Kaanekujundus: Piia Maiste


Kirjastus: Avita
Linn: Tallinn
Aasta: 2001
Originaalkeel: rootsi keel
Tõlkija: Silvi Nemvalts
ISBN: 9985204476
Lehekülgi: 120

Seisukord: normaalses korras raamat

Mõõdud: 170 × 239 mm
Suurus: tavaformaadist veidi suuremas formaadis pehmekaaneline raamat

Sisu:
RAAMAT ASUB LAOS, SAADAVAL 1-3 PÄEVA JOOKSUL.071

Käesolev õppematerjal on mõeldud igaühele, kes tegutseb teeninduses kõige laiemas mõttes. Võib-olla te tegelete turismi, toitlustamise või hotellimajandusega, olete poes leti taga või töötate bensiinijaamas. Teie töökohaks võib olla kindlustusselts, mis tahes teenusbüroo, pank või muu sellesarnane ettevõte. Raamat on kasulik neilegi, kes linna- või vallavalitsuses elanike probleeme lahendavad. Võib julgelt öelda, et sellest raamatust on kasu kõigil, kes igapäevatöös inimestega suhtlevad.

Originaalkeelne pealkiri: Bättre service

Märksõnad:
teenindusettevõtted
klienditeenindus
kliendid
kliendisuhted
kliendirahulolu
suhtekorraldus
isiksuseomadused
isiksuse areng
õppematerjalid

Hind: 7,00 EUR
Teema Majandus, poliitika alla viimati lisatud:

Stefanie Babst, Terav pilk. Julgus muuta kurssi,
Postimees Kirjastus, 2023, hind: 17,00 eurot

Raul Rebane, Hirmust eduni. Meediasuhtluse 8 reeglit,
Menu Meedia OÜ, 2019, hind: 17,00 eurot

Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot

Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot

Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot

Kaido Kallas, Finantsarvestuse alused,
K. Kallas, 2002, hind: 12,00 eurot

Jüri Rünkla, Ärianalüüs,
Külim, 2003, hind: 10,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte finantsseisund, konkurents ja strateegia (õppevahend),
Külim, 1996, hind: 4,00 eurot

Jüri Rünkla, Ettevõtte kulud, varud ja juhtimisotsused,
Külim, 1997, hind: 8,00 eurot



Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa siia, et näha täielikku loendit!
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee
Parem teenindamine. Kuidas enesearenduse kaudu saavutada klientide rahulolu, Lars-Olof Naessen, Avita 2001 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud