Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, Klõpsa siia , et näha täielikku loendit! Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat. ee
Alates 11. märtsist saab poodi tellitud pakke kätte endiselt tööajal E-R 10-18.00 ja L 10-16.00. Kaupluse ukse tagant helista tel. 734 1901. Pakiga posti teel saatmine toimib tavapäraselt.
Ostukorv

"English Step by Step 2. Workbook 2""Matemaatika valikülesannete kogu ..""Geomeetria ülesannete kogu. Stere..""Programmeerimine Microsoft Office ..""Eesti keele töövihik 6. klassile..""Arvud ei valeta. 71 asja, mida pea..""Microsoft Excel 2000 võhikutele. ..""Tekstiõpetus. Aineraamat""Microsoft Windows ME""Grammar is easy! Lihtne inglise ke..""Abiks arvuti kasutajale. dBASE III..""Microsoft Excel 97 / VBA""Maailma energia ülevaade III. osa..""Turbo Pascal & C++. Objektitehnika""Kuidas programmeerida""Väike java leksikon""Keemia töövihik IX klassile""Java programmeerimise aabits""Keemia õpik VIII klassile. I osa...""Fraseoloogiasõnaraamat""Koolimatemaatika käsiraamat""Minecraft. Esimene käsiraamat""Eesti-vene sõnaraamat 5. köide. ..""Deutsch für uns I. Ein Lehrbuch f..""Eesti-saksa sõnastik. Estnisch-de..""Labürint. Kirjanduse õpik 7. kla..""Jatkamme Yhdessä. Soome keele õp..""Arvutikasutaja sõnastik. Inglise-..""Emakeele õpik 4. klassile""Programmeerimine Pascal-keeles""Meie arvutiõpik 1. osa""Arvutiõpik II. Failihaldus, arvut..""15 minutit inglise keelt""Eesti keele töövihik 5. klassile..""Võrtsjärv""Kalendermärkmik / Календа..""Noodiraamat""Tugev aju""Mesiniku kalender-märkmik 1964""Laboritüdruk""Eesti-saksa sõnaraamat / Estnisch..""Microsoft Excel versiooni 7.0 põh..""Parimad arvutimängud I-II""40 greatest""Surmapõletaja""Aegreleed""April love""Timuka maja""Боббисокс""hulgakesed"
50 tk kogusumma: 468,50 EUR

Teema: Juhtimine ja personalitöö
Pealkiri: Neljamõõtmeline teenindus
Autor(id): Piret Bärg

Kirjastus: KlienditeenindusKeskus
Linn:
Aasta: 2017
Originaalkeel:
ISBN: 9789949817191
Lehekülgi: 320

Seisukord: normaalses korras raamat, kaaned üle kiletatud, raamatukogu ja sealt mahakandmise tempel sees, sisu olemas ja korras
Suurus: tavaformaadist pisut suuremas formaadis, pehmete kaantega

Sisu:
Kas sa töötad teenindusmaailmas? Väga tore. See raamat on mõeldud just Sulle. Kirjutasin raamatu klienditeenindusest, mille rõhuasetus on pisut teistsugune kui enamikus teenindust kajastavates allikates. Olen tagaplaanile jätnud kõik keerulised definitsioonid, kuivteoreetilised mudelid ja tee-ära-tee-loetelud. Räägime teenindusest lihtsalt ja igapäevaselt, nii nagu seda teevad kaks teenindajat omavahel: sina ja mina. Kirjeldan raamatus ühte unikaalset teenindusmudelit – neljamõõtmeline teenindus. See on minu hinnangul üks universaalsemaid ja loogilisemaid teenindusmudeleid. Ja mis peamine, seda on võimalik järgida igas teenindusvaldkonnas. Olen aastate jooksul analüüsinud tuhandeid teenindussituatsioone ja pannud tähele, et superteenindajat eristab tavalisest just sellele mudelile tuginev teenindusstiil. Ka sina saad, tuginedes neljamõõtmelisele teeninduse mudelile, edukalt lahendada ükskõik millise teenindusolukorra. Mõnusaks inspiratsiooni varamuks on siin kindlasti ka raamatus kirjeldatud teeninduslood Eesti teenindusest. Kõiki neid lugusid ühendab üks omadus: viimases kui ühes on peidus positiivne uba. Lisaks ootavad sind raamatu lehtedel harjutused, mis aitavad sul uued teenindusideed hõlpsamalt kasutusele võtta. Nii mõnigi neist harjutustest võib esmapilgul tunduda tavapäratu, võib-olla isegi koomilisena. Neil kõigil on siiski oma eesmärk ja kasutegur, mida iga harjutuse juures lähemalt selgitan. Niisiis võib see raamat pakkuda sulle lihtsalt rõõmsat meelelahutust ja ajaviidet, ja selle üle oleks mul ainult hea meel. Vargsi aga loodan, et ammutad raamatu lugemisest suuremat kasu, noppides raamatu lehtedelt mõne idee, millega saad rõõmu valmistada nii oma klientidele, tööandjale kui ka iseendale. Mõnusat lugemist! Piret Bärg on teenindus- ja suhtlemiskoolitaja. Piret on enam kui 20 aasta jooksul teinud koostööd paljude suurepäraste klientidega nii riigi- kui ka erasektoris. Koostöö eriilmeliste teenindusorganisatsioonidega on raamatu loomise peamiseks inspiratsiooniallikaks.

Märksõnad:
ettevõtted
organisatsioonid
asutused
suhted
käitumine

Hind: 15,00 EUR
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee
Neljamõõtmeline teenindus, Piret Bärg, KlienditeenindusKeskus 2017 | vanaraamat.ee

Kasutatud raamatud
Alates 1999. aastast järjest täienenud raamatukataloog sisaldab täna üht Eesti kõige hoolikamalt valitud, sisukaimat kollektsiooni, mis pakub raamatusõpradele ehedaimat lugemisrõõmu.

Üle 47 000 väljaande
Kui tüüpilises raamatupoes on tavapäraselt müügil umbes 3000 raamatut, siis Vanaraamatu antikvariaat pakub lugejaile suuremat valikut, sest müüme kasutatud raamatuid erinevatest kümnenditest.

Raamatute tellimine
Kõiki kataloogis müügil olevaid väljaandeid saad mugavalt tellida veebilehe kaudu.
Veebist ostmise juhend
Tellimistingimused
Privaatsustingimused

Kontaktandmed
Biblio OÜ, reg.nr. 10598332,
Raamatupood: Riia 5, Tartu, 51010 Eesti
Veebikataloog: www.vanaraamat.ee
Kontakttelefon (+372) 7 341 901
E-mail: 

 


www.vanaraamat.ee © 2024 Biblio OÜ » Kvaliteetsed kasutatud raamatud