Teema: Majandus, poliitika
Pealkiri:
Kasvuhäkkimine. Kuidas praegu kõige kiiremini kasvavad ettevõtted edu saavutavadAutor(id): Sean Ellis, Morgan Brown
Kirjastus: Äripäev
Linn: Tallinn
Aasta: 2021
Originaalkeel:
Tõlkija: Kaja Riikoja
ISBN: 9789916635018
Lehekülgi: 336
Seisukord: heas korras raamat
Mõõdud: 210x148
Suurus: tavaformaadis, kõvade kaantega
Sisu:
Ligi 87% ettevõtetest on vähemalt korra sattunud kasvu tuntava aeglustumise faasi, kusjuures kasvuseisaku kümnendil kaotati keskmiselt 74% turuväärtusest. Enamasti on seisaku põhjusteks raskused olemasolevate toodete või teenuste uuendamisel ja uute loomisel, samuti ennatlik tuumikäri hülgamine. Probleemid, mida saab kasvuhäkkimise kui meetodi abil kuluefektiivselt lahendada.
Kasvuhäkkimine on Silicon Valley üks kuumimaid meetodeid, mis seisab näiteks Pinteresti, BitTorrenti, Uberi, LinkedIn’i ja kümnete teiste ükssarvikute taga. Levinud müüt nende murrangulise kasvu kohta ütleb, et nad tulid välja lihtsalt uskumatult nutika äriideega. Maailma muutvad tooted ei sündinud aga ootamatust taipamisest, õnnelikust juhusest ega geniaalsest ideest, vaid uute ideede metoodilisest kiirtulest, nende proovimisest tootearenduses ja turunduses, mida paralleelselt toetas kliendikäitumise süsteemne analüüs.
Kasvuhäkkimine lammutab tavapärase müüri turunduse ja inseneride vahel. Vaid nii saab avastada uusi, tootes peituvaid turundusnurki, mida saab ära kasutada üksnes suurema tehnilise taipamise korral. Lootustandvate ideede tempokas testimine ja nende objektiivsete mõõdikute abil hindamine aitab märksa kiiremini mõista, millised ideed on väärtuslikud ning millised tuleb üle parda heita. Nõnda saab raiskava, aegunud ja tõestamata lähenemise asendada turul testitud ja andmepõhiste alternatiividega.
Tegemist on esimese praktilise kasvuhäkkimise teejuhiga autoritelt, kellest üks kuulub selle meetodi loojate ja teine parimate praktikute hulka. Teejuht, mida saab kohandada igale meeskonnale, igale ettevõttele, igale tegevusalale.
Originaali pealkiri Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success. Eesti keeles
Märksõnad:
AS Äripäev
majandus
Hind:
31,00 EURTeema
Majandus, poliitika alla viimati lisatud:
Erik Linnaks, Kontserni raamatupidamine,
Külim, 1996, hind: 9,00 eurot
Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Carol A. Ptak, Vajalik, kuid mitte piisav,
Goldratt Baltic Network, 2001, hind: 6,00 eurot
David Bornstein, Kuidas muuta maailma? Sotsiaalsed ettevõtted ja uute ideede jõud,
Fontes, 2005, hind: 18,00 eurot
Rein Toomla, Eesti erakonnad,
Eesti Entsüklopeediakirjastus, 1999, hind: 6,00 eurot
Stefanie Babst, Terav pilk. Julgus muuta kurssi,
Postimees Kirjastus, 2023, hind: 17,00 eurot
Raul Rebane, Hirmust eduni. Meediasuhtluse 8 reeglit,
Menu Meedia OÜ, 2019, hind: 17,00 eurot
Lee Babcock, Carol Hamblin, Susan Hahn, Kuidas koostada äriplaani?,
hind: 6,00 eurot
Elvi Ulst, Riigirahandus I,
TÜ Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Margus Hanson ja Elvi Ulst, Riigirahandus II. Maksundusõpetus (õppematerjal),
Tartu Ülikooli Kirjastus, 1996, hind: 4,00 eurot
Mare Rebane, Anu-Ell Visberg, Sissejuhatus raamatupidamisse. Raamatupidamine ettevõttes,
Külim, 1998, hind: 5,00 eurot
Majandus, poliitika all on 2380 raamatut. Klõpsa
siia, et näha täielikku loendit!